Säljare av friskvårdslösningar till ActiWay

Säljare av friskvårdslösningar till ActiWay

Som säljare hos Actiway i Stockholm får du driva kvalificerad B2B-försäljning av digitala lösningar för friskvård och hälsa!

Som kundansvarig säljare hos ActiWay erbjuder du dina kunder en innovativ och digital tjänst som gör betalning, administration och uppföljning av aktiviteter inom friskvårdsbidraget och andra hälsoförmåner smidigare. Vi vet att en enklare hantering och ett tydligt friskvårdsutbud gör att fler nyttjar sina friskvårdsbidrag - och får en friskare vardag.

Så har du ett intresse för friskvård, hälsa och träning och vill arbeta för att fler ska nyttja friskvård i arbetslivet? Vill du dessutom arbeta brett med kvalificerad tjänsteförsäljning mot arbetsgivare såsom kommuner, företag och andra organisationer och har ett intresse för digitala lösningar? Vi utökar nu försäljningsavdelningen med två kundansvariga säljare till kontoret i centrala Stockholm och ser med glädje fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos ActiWay kommer du bli en del av ett innovativt och snabbväxande bolag, där du dagligen jobbar med att öka kundnöjdheten genom att skapa långsiktiga kundrelationer. ActiWay har kontor vid Odenplan, centralt i Stockholm, där du kommer vara en del av ett positivt och familjärt team. Förutom det, har ActiWay också såklart kollektivavtal, förmånligt friskvårdsbidrag och 6 veckors semester. Du kommer också att ha en bra grundlön med möjlighet till en stor del provision. Det finns goda möjligheter att på sikt utvecklas vidare inom företaget.

För dig som har större vana att jobba med nyckelkunder finns även en öppning som Customer Success Manager (Key Account Manager).

Dina framtida arbetsuppgifter

Som kundansvarig driver du självständigt hela säljprocessen, med fokus på att utöka antalet nya kunder, vilket innebär arbete inom följande områden:
  • Prospektering
  • Mötesbokning
  • Kundmöten
  • Offert och avtalshantering
  • Uppföljning och kundvård
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Här blir du en del av ett företag i ständig tillväxt där beslutsvägarna är korta och vi uppmuntrar till samarbete! Idag är vi ca 20 medarbetare och du kommer ingår i vår försäljningsavdelning, som tillsammans med Försäljningschefen består av 9 härliga kollegor. Arbetet utgår från våra fräscha lokaler nära Odenplan, med närhet till service och goda kommunikationer, bortsett från dagarna du är på fältet och besöker dina kunder (uppskattningsvis 1-2 dagar per vecka, med resor över hela Sverige). Självklart arbetar vi dagtid på kontorstider, med möjlighet till flextid.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen är det viktigt att du verkligen trivs inom försäljning, är envis och målfokuserad. Det kan underlätta att ha en akademisk utbildning, för att förstå och möta dina kunder, men det är minst lika avgörande att du är trygg i din säljroll och har god erfarenhet av tjänsteförsäljning B2B samt vana och tålamod att arbeta med långa säljcykler.

Vi lägger stor vikt vid att du är kommunikativ och duktig på att bygga goda och långsiktiga relationer. Liksom har god erfarenhet av möten med människor i olika sammanhang och miljöer. Vi tror också att du är lyhörd, affärsmässig och brinner för att skapa och utveckla affärer. Du bör också ha intresse och vilja att lära dig regelverket och förstå företagens policy kring friskvårdsbidraget.

Att du har god systemvana är en förutsättning för att förstå din produkt och sköta dina egna uppgifter, där du inte kan vara främmande för dagligt arbete i Excel. Du behöver också tala och skriva flytande svenska och har goda kunskaper även i engelska. Då resor ingår i tjänsten är även körkort ett krav.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Mer info
Kontaktperson Pernilla Ek
Telefon 0760-715571
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager, HR & Personal, Rekrytering
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 12 feb 2020 (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/