KAM till Apcoa i Stockholm

KAM till Apcoa i Stockholm

Nu söker vi en proaktiv Key account manager till Apcoa i Liljeholmen

Vill du jobba med proaktiv och långsiktig försäljning i en bransch i stor förändring? Triggas du av självständighet och mycket resultatfokus? Nu ökar Apcoa sin säljavdelning med ännu en KAM så tag chansen och sök redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Apcoa är ett bolag som är finansiellt stabilt och satsar mycket på sin personal. Säljavdelningen har låg personalomsättning och sammanhållningen är stor. Du blir erbjuden en marknadsmässig lön och ett attraktivt förmånspaket som inkluderar tjänstebil, bonusprogram, tjänstepension, sex veckors semester, friskvårdsbidrag och betald parkering. Utöver detta så anordnar bolaget jul- och sommarfester och andra sociala aktiviteter för att fira uppnådda mål.

Du kommer att komma till en spännande bransch som är inne i en stor förändringsprocess som går mot mobilitet när allt från självkörande fordon, transportdrönare, geofencing till elcyklar blir vanligare och påverkar trafiken i stort. Detta blir en utmaning i ordets rätta bemärkelse.

I rollen som KAM på Apcoa har du mycket frihet under ansvar, det är resultatet som räknas och du får själv lägga upp din tid där den kommer bäst till nytta. Apcoa är ett bolag där det finns ordning och reda och i grunden en tydlig struktur. Din uppgift blir också att utmana rådande affärstänk och hitta nya lösningar för att hjälpa dina kunder att öka sina intäkter. Du kommer ha ledningens stöd och tålamod i ryggen när nya affärsmodeller ska testas.

Dina framtida arbetsuppgifter

Din uppgift blir att bearbeta och underhålla Apcoas större nyckelkunder från stora fastighetsbolag till kommuner och landsting. I rollen ingår att:
  • agera rådgivare till fastighetsägare eller andra aktörer som innehar parkeringsytor
  • skapa interna nätverk för att hjälpa kunderna med deras behov på bästa sätt
  • jobba proaktivt och hjälpa kunden att se oidentifierade intäktskällor
  • göra anbudskalkyler och ansvara för större anbud i sin helhet
  • identifiera vilka som är initierare, påverkare och beslutsfattare hos dina kunder
  • hålla dig uppdaterad på trender inom branschen och hur det kan komma att påverka kunderna
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Rollen är på heltid och beräknas starta i januari 2019. Du utgår från huvudkontoret på Liljeholmen och i tjänsten ingår vissa resor, främst till de andra storstadsregionerna utan övernattningar i snitt en dag i veckan.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har hög förståelse av att jobba med större företag och organisationer och kan förstå hur Apcoas tjänster kan ge ökat värde till kunden i förhållande till konkurrenterna. Du kanske har erfarenhet av strategisk lösnings- eller tjänsteförsäljning från angränsande branscher och har förmågan att applicera dina kunskaper och erfarenheter i en ny miljö.

Eftersom du kommer att jobba i en bransch i stor teknisk förändring krävs att du förstår teknik och utveckling och kan bidra med nya affärsupplägg och kan tänka utanför boxen. Du är en person som både upprättar och behåller effektiva, långsiktiga relationer med kunder och kollegor genom att bygga effektiv kommunikation och långsiktiga win-win dialoger.

KAM-rollen kräver att du är en aktiv och positiv medlem i laget samtidigt som du kan fungera i rollen som länk mellan teamet och den övriga organisationen. Du tror på öppen och ärlig feedback för att sträva efter ständig förbättring Du är en god kommunikatör och kan förmedla ett budskap både till ditt interna team såväl som till dina kunder.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson Hendrik Christiansson
Telefon 070-9378702
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 30 nov (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.