IT-support till Scandics service desk i Stockholm

IT-support till Scandics service desk i Stockholm

Vill du utvecklas inom IT-support, hos Scandic får du en nyckel-roll hos ett starkt varumärke.

Du kommer arbeta i en dynamisk bransch och vara en viktig person i ett härligt team på 14 personer, där sammanhållning och samarbete genomsyrar alla delar i gruppen och man hela tiden uppmuntrar utveckling.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
  • Teknisk utveckling
  • Naturliga karriärvägar
  • Vara delaktig i olika projekt
  • Stabil och internationell miljö
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir:
  • Teknisk support till Scandics anställda via telefon och mail
  • Felsökning av nätverk och olika verksamhetsspecifika applikationer
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av TNG och uthyrd till vår kund.

Rollen innebär i korthet

Du kommer att arbeta i Scandics servicedesk som i dagsläget består av ca 14 personer. Servicedesk består av 1st, 2nd line och en del specialister. Du kommer att ingå i 1st line men på längre sikt finns möjligheter att utvecklas vidare.

Du kommer att supportera all Scandics personal, i Sverige och utomlands men även på huvudkontoret, tillsammans med dom andra 50 personerna som ingår i IT-avdelningen. Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med IT, gärna i helpdesk / servicedesk. Du har kunskap inom:
  • LAN och Wifi
  • Windows operativsystem (Windows 7)
  • Microsoft AD
Det är meriterande om du har erfarenhet inom hotellbranschen och specifikt av Opera bokningssystem. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du är van att arbeta i en miljö med högt tempo samt är noggrann och kan hantera en del ärenden parallellt. Du är framåt, positiv och en team player. Vidare är du serviceinriktad och trivs med att ge support.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Service & Kundtjänst, Kundtjänst, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 7 dec (25 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG är den nya generationen bemannings- och rekryteringsföretag som rekryterar fördomsfritt. Med det menar vi att vi tänker och arbetar på nya sätt. Genom att se bortom fördomar kan vi hitta kandidater som andra inte ser - dessutom snabbare! Det gynnar våra kunder och jobbsökare samt bidrar till mångfald och en hållbar arbetsmarknad. Många av Sveriges mest attraktiva företag har upptäckt vårt synsätt och vi växer snabbt. I dagsläget har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.