Administratör / Ekonomiassistent till Stockholm

Administratör / Ekonomiassistent till Stockholm

Strukturerad administratör med stort sinne för detaljer? Nu söker vi en administratör / ekonomiassist till Talogy i Stockholm!

Talogy, ett spännande globalt företag som verkar inom psykologi och teknologi, söker förstärkning i form av en koordinerande administratör / ekonomiassistent till Customer Experience teamet. Här jobbar du med att supportera både sälj, leverans och Finance där du adderar värde genom din noggrannhet, struktur, systemvana och detaljfokus. Är du en person som är organiserad, strukturerad, gillar siffror och van att ha många bollar i luften? Då tror vi att du kommer att trivas! Talogy sitter i fina lokaler mitt i centrala Stockholm och har hybridlösning med kombinerat kontors- och hemmaarbete.

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med god möjlighet till förlängning.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi kan erbjuda dig en varierande roll där du får vara spindeln i nätet för Talogys kunder, konsulter och anställda. Du är en viktig spelare genom alla administrativa flöden.

Den här funktionen ska supportera så att företagets olika avdelningar och team har bra förutsättningar att utföra sina jobb på bästa sätt. Det kan bland annat innebära att boka in utbildningar, fixa med licenser, förbereda underlag för fakturering, inhämta fakturauppgifter och PO nummer eller hjälpa säljarna att administrera CRM-systemet. Med andra ord, en koordineringsroll - från order och genom alla steg och team till avslutande fakturering.

Dina framtida arbetsuppgifter
  • Äga koordinering och administration från order till fakturaunderlag
  • Äga Forecasten så att alla uppgifter inhämtas från de olika källorna och säkerställa att det är rätt uppgifter till finance som sköter löpande fakturering
  • Äga orderservice där inkommande kundordrar ska bokas in i olika konsulters kalendrar
  • Skapa underlag till Finance såsom PO nummer, skapa kundprojekt i tidrapporteringssystem etc.
  • Koordinera och administrera tidsbokning på konsulter till kund
  • Säkerställa kvalitén och funktion i hela kedjan från kund- och kandidatupplevelse, interna konsulter till finance
  • Supportera den interna sälj och konsultorganisationen i allt från IT frågor till administrativ support i system, säljadmin etc.
  • Systemansvar i Talogys system samt lägga upp nya användare, dra ut rapporter och säkerställa att allt är korrekt
  • Office management i en begränsad omfattning
ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Talogy har sitt kontor i centrala Stockholm. Arbetstiderna är måndag-fredag 8-17 med möjlighet till flex. Önskat startdatum för tjänsten är 22/8 eller när rätt person kan vara på plats.

Hybridlösning möjliggör hemmaarbete 2 dagar i veckan och kollegorna är kompetenta och engagerade. Här har du möjlighet att utvecklas och bredda din arbetslivserfarenhet.

VEM ÄR DU?

För att lyckas och framför allt trivas i rollen ser vi gärna att du är serviceinriktad samt har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du tycker om och är duktig på siffror, administration, koordinering och att supporta. Struktur och systemvana är viktigt och eftersom företaget är globalt behöver du kunna svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Mer info
Kontaktperson Helena Söderström
Telefon 070-710 35 61
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/