Vi söker en driven affärskoordinator till vår interna försäljningsavdelning

Vi söker en driven affärskoordinator till vår interna försäljningsavdelning

Har du vad som krävs för att arbeta med nordisk försäljning inom vår koncern? Vi söker dig med driv, noggrannhet, skärpa och en vilja att skapa resultat och trivs i rollen som spindeln i nätet.

Information om uppdraget:

Som Business Coordinator drivs du av att jobba med kunder och affärer i centrum. Du kommer att vara en central spelare för att ta vårt bolag till nya framgångar. Du får en möjlighet att arbeta mot de största företagen i Norden och tillsammans med dina kollegor fortsätta utveckla bemanningsbranschen.
Du kommer att vara placerad på vårt huvudkontor i Stockholm. Tjänsten är på heltid med arbetstider främst under kontorstid.

Detta söker vi:

Vi söker dig som har en mycket god förmåga att prioritera, strukturera och arbeta administrativt med hög kvalitet. Vi lägger stor vikt vid att du är noggrann och har känsla för detaljer. Vi söker dig som är prestigelös, flexibel och är beredd att hugga tag i det som behövs. Du kommer att ingå i ett team med nordiska koordinatorer och Key Account Managers, där du ansvarar för att koordinera och projektleda vår försäljning mot nya och befintliga kunder. I rollen kommer du främst att ansvara för det administrativa arbetet runt dessa projekt, projektleda privata och offentliga upphandlingar samt stötta organisationen vid implementering av nya kunder i samarbete med våra KAM:ar. Vår arbetsmiljö präglas av en stark säljkultur med fokus på resultat och ett högt tempo. Därför är det viktigt att du är stresstålig och självgående. Du bör ha en akademisk eftergymnasial examen (gärna inom ekonomi, juridik, försäljning eller liknande) och vara extremt noggrann och strukturerad. Du ska tycka om att skriva och utforma texter då du projektleder vår anbudsskrivning. Utöver detta behöver du ha en förmåga att hantera flera projekt samtidigt, ha ett affärssinne och ett öga för layout. Mycket god datorvana och erfarenhet av Office-paketet är ett krav. Likaså goda kunskaper i engelska. Att du kan norska och/eller danska ses som meriterande. Din roll blir en central funktion inom vår nordiska försäljningsorganisation och du rapporterar till vår nordiska Bid Manager. Vi erbjuder dig möjligheten att bli en del av vår framgångssaga. Är det dig vi letar efter? Tjänsten tillsätts så fort vi har hittat rätt kandidat. Vi håller intervjuer löpande så ansök redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande 
rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi 10 000+ tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se