Technical support till kund i norra Stockholm!

Technical support till kund i norra Stockholm!

Har du djup kunskap inom elektronik och komponenter och trivs i en roll med kundkontakt? Då har vi nu rollen för dig!

Information om uppdraget:

Till en internationell koncern med verksamhet över hela världen söker vi till den svenska säljorganisationen ytterligare en medarbetare. Technical support-teamet består av tre personer som besvarar företagets kunders tekniska frågor på sortimentet med över 150 000 artiklar inom elektronik.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Besvara frågor om deras produkter
  • Utifrån kundens behov föreslå produkter
  • Ta emot order på hela produktsortiment
  • Merförsäljning
Omfattning:
Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att du blir anställd direkt av vår kund. Tjänsten är på heltid med arbetstid måndag-fredag, kl. 8.00-17.00, och startar så snart vi hittat rätt person.

Detta söker vi:

Du som söker behöver ha en bred kunskap inom elektronik och komponenter. Vi tror att du har genomgått en gymnasieutbildning inom exempelvis: El, tele, teknisk utbildning alternativt genom arbetslivserfarenhet förvärvat din tekniska kompetens. Du behärskar både svenska och engelska. I det dagliga arbetet kommer du att använda dig av telefon, mejl och chatt.

Låter denna tjänst som något för dig? Ansök redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande 
rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi 10 000+ tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.se