Team Leader inom kundtjänst sökes till Epassi!

Team Leader inom kundtjänst sökes till Epassi!

Tycker du det är roligt att leda en grupp? Har du lätt för att samarbeta, är initiativtagande, strukturerad och bra på att kommunicera? Läs vidare, då har vi en tjänst för dig!

Information om uppdraget:

Epassi är Nordens ledande mobilbetalningslösning för personalförmåner och har idag mer än 1,5 miljoner användare, varav 595 000 av dem i Sverige. Epassis syfte är att boosta välbefinnande i vardagen, vilket de gör genom en app där olika erbjudanden kombineras.

Epassi söker nu en Team Leader till deras kundtjänstavdelning för att leda ett externt kundtjänstteam med konsulter under deras peakperiod. Du kommer att arbeta i en miljö med god struktur, hög målsättning och i ett team med stark laganda i centrala Stockholm.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna är att:
  • arbetsleda samt ha personalansvar för ett kundtjänstteam på ca 10-12 personer
  • driva/coacha teamet mot dagliga mål
  • vara one-point-of-contact mot ordinarie teamledare på Epassis kundtjänstavdelning samt jobba i ett nära samarbete för att säkerställa kvalitet och kunskap inom det externa kundtjänstteamet
  • hantera kundtjänstärenden via mail och telefon samt granska friskvårdskvitton
  • ansvara för posthantering
Du kommer att arbeta som konsult hos oss på StudentConsulting, vilket innebär att du är anställd via oss men arbetar hos vår kund Epassi. Du kommer bli en del av och leda ett härligt kundtjänstteam där man hjälps åt och jobbar mot satta mål. Arbetstiderna är förlagda vardagar kl. 8-17 på Epassis kontor, där uppdraget förväntas starta från 1 september 2022. Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Julia, på julia.edholm@studentconsulting.com.

Detta söker vi:

Vi söker dig som har en avklarad gymnasieutbildning samt har några års erfarenhet som team leader inom kundtjänst eller liknande. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har en god kommunikations- och samarbetsförmåga, samt även god system- och datavana. Som person är du initiativtagande, strukturerad och positiv. Du är stresstålig, har lätt att lära och är självgående i ditt arbetssätt. Du är lösnings- och detaljorienterad och motiveras av att arbeta samt leda andra gentemot tydliga deadlines. I rollen är det viktigt med god kommunikation, arbetsledande förmågor samt att kunna driva ett team framåt under en hektisk period. Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 6 juli 2022 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com