Office Manager sökes till företag i Vasastan!

Office Manager sökes till företag i Vasastan!

Besitter du en administrativ serviceådra med ett intresse för teknik och ekonomi? Är du en lagspelare som vill vara en del av en arbetsplats med positiva, drivna samt engagerade kollegor, då har vi rätt tjänst för dig!

Information om uppdraget:

Som administrativ Office Manager och allt-i-allo supporterar du företagets duktiga konsulter på bästa sätt med allt från att boka resor, frankera kuvert till att korrekturläsa dokument och registrera nya kunder. Du kommer att ingå i ett team med fler administratörer och din närmaste chef är HR/Administrativ chef. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta följande:
  • Receptionsarbete i form av att ta emot besökare, svara i växeln, hantera post samt leveranser.
  • Assistera ekonomiansvarig med fakturering, registrera kunder m m.
  • Ansvar för IT-miljön på kontoret vilket innebär att vara kontaktperson internt och se till att printers, wi-fi, telefon och data- och konferensutrustning fungerar som det ska samt kontakta extern support vid behov.
  • Korrekturläsning och redigering av dokument.
  • Diverse praktiska uppgifter för att få kontoren att fungera såsom tex färdigställa/komplettera en arbetsplats med tekniska utrustning.
  • Assistera med diverse inköp av profilmaterial, mobiltelefoner m m.
  • Posta paket, handla lunch, fika, eller dylikt.
På företaget möts du av ett mycket gott arbetsklimat och trevliga kollegor som ofta hittar på aktiviteter tillsammans. Detta är ett konsultuppdrag på heltid via Student Consulting med start relativt omgående. Du kommer att arbeta hos vår kund med kontor beläget i Vasastan. Uppdraget sträcker sig till september 2020, med mycket goda möjligheter till tillsvidareanställning hos kunden.

Detta söker vi:

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har några års arbetslivserfarenhet från kundsupport, assistent eller liknande tjänst samt besitter komplett gymnasiekompetens, gärna inriktning ekonomi (inget krav). Som person är du en glädjespridare med en positiv och prestigelös inställning till ditt jobb. Du levererar service med personlig omtanke, du är flexibel och har mycket god samarbetsförmåga. Du är inte rädd för att komma med egna idéer, lära nytt och du tar tag i saker som du ser behöver göras. Du har goda kunskaper i svenska, eftersom vår dokumentation skrivs på svenska samt att du har goda kunskaper i hela Office-paketet. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 8 feb 2020 (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com