Junior kundtjänstmedarbetare sökes till PreZero i Täby!

Junior kundtjänstmedarbetare sökes till PreZero i Täby!

Brinner du för att ge god service och är strukturerad som person? Vill du arbeta med kundtjänst på ett företag inom miljö- och återvinningsbranschen? Då har vi rätt uppdrag för dig!

Information om uppdraget:

Nu söker vi för kunds räkning dig som vill arbeta som Kundtjänstmedarbetare på PreZero Recycling AB:s anläggning i Täby. PreZero Recycling AB är ett av landets ledande företag inom avfalls- och återvinningshantering. PreZero är verksamma i 11 länder och har 1100 medarbetare i Sverige fördelat på sina 66 kontor. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från deras kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning.

I rollen som kundtjänstmedarbetare hos PreZero kommer du att arbeta med telefon och dator som dina främsta redskap. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att hantera ordermottagning, reklamations- och avvikelseregistrering, fakturafrågor, nya abonnemang och planering av transporter och leveranser av t ex kärl och påsar samt uppdatering och kontroll av vikter. Arbetet sker i EDP Future och kunderna är Solna, Vallentuna och Danderyds kommuner.

Uppdraget innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar ute hos PreZero på Hagby Återvinningsanläggning i Täby(Frestavägen 10 i Täby). Tjänsten är på heltid med start omgående och löper fram till mitten på januari 2023 med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är vardagar mellan 07.00-16.00.

För PreZero är det viktigt att all kompentens på arbetsmarknaden tillvaratas. De välkomnar därför alla sökande och eftersträvar mångfald i sina rekryteringar.

Detta söker vi:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller servicerelaterade yrken. Du bör ha en god datavana och trivs att arbete med telefon som ditt främsta redskap. Då en stor del av tjänsten är av administrativ karaktär förutsätts att du har erfarenhet och gillar den typen av arbetsuppgifter. Du har goda kunskaper i MSOffice och har erfarenhet från affärssystem (till exempel order-, fakturerings-, ekonomi- och statistikprogram).

Du är kommunikativ, stresstålig och ger service av toppklass. Vidare bör du vara ansvarstagande och klarar av att ha många bollar i luften. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 29 juli 2022 (31 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com