Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Telia för uppdrag på Kreta!

Dansktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Telia för uppdrag på Kreta!

Är du dansktalande och drivs av att arbeta med kundservice? Vill du arbeta på en vacker grekisk ö och få möjligheten att arbeta utomlands? Då kan du vara den vi söker!

Information om uppdraget:

Vi söker nu dig som vill utvecklas inom kundtjänst tillsammans med Teleperformance på Telias kontor i Chania, Kreta och söker ett nytt äventyr utomlands. Uppdraget förväntas starta 28/4 samt 17/5 - senare start är även möjligt längre fram.

I tjänsten består arbetsuppgifterna av att ta emot inkommande samtal, analysera kundens problem eller behov och ge god service. Du förväntas att på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt vis hantera kundens behov, oavsett ärendets komplexitet. Arbetet kommer ske tillsammans med ett härligt och motiverat team som drivs av att ge god service och se kundens behov.

I arbetet på Telia finns vidare ett stort fokus på merförsäljning, något som exempelvis inkluderar dagliga säljinriktade mål. Detta med anledning av att på bästa sätt tillgodose kundens behov och önskemål. Därav arrangeras exempelvis interna tävlingar, något som kan ske i team eller individuellt.

Detta erbjuds du som dansktalande kundtjänstmedarbetare på Kreta:
  • Du erbjuds betalt boende under hela din anställningsperiod och även betald flygbiljett till Kreta
  • Du erbjuds utbildning i sammanlagd 3 veckor för att du skall ges möjlighet att lyckas i din roll!
  • Du erbjuds totalt 14 månaders lön per år! Vilket betyder 2 extra månadslöner! Utöver din fasta grundlön har du även möjlighet till bonusar och provisionsmöjligheter.
  • Du erbjuds varierade interna utvecklingsmöjligheter inom Telia, däribland det nordiska traineeprogrammet JUMP.
  • Du erbjuds Nordiskt Management
  • Du erbjuds varierade gemensamma personalaktiviteter, event och tävlingar
  • Du erbjuds en utmanande och trivsam arbetsplats där du får arbeta tillsammans med underbara kollegor!
Detta söker vi:
  • Du drivs utav att hjälpa människor och lösa problem
  • Du är serviceorienterad, professionell och strukturerad
  • Du kan anpassa ditt förhållningsätt utefter kundens behov, ärende och önskemål
  • Du känner dig trygg med att kunna vägleda kunden med hjälp av din goda
  • Du trivs med att ta ansvar och arbeta med problemlösning
  • Du trivs med att lära dig nytt och utvecklas inom din arbetsroll
  • Du trivs med att arbeta mot uppsatta resultatmål
  • Du är trygg i dig själv och söker en ny utmaning utomlands
  • Mycket goda kunskaper i danska, såväl i tal som skrift
I rekryteringsprocessen innefattas obligatoriska bakgrundskontroller för samtliga kandidater. Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 30 apr 2021 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com