Customer Service

Customer Service

Society of Lifestyle växer och vi söker en Customer
Service medarbetare till vårt 900 m2 showroom – Studio Stockholm. Här får du får vara med och vidareutveckla ett nytt koncept med fokus på kunder och service. Teamet består av 6 personer och du kommer rapportera till vår Country Manager i Sverige.

UPPGIFTER
Dina huvudsakliga uppgifter omfattar att supportera vårt Sverige team och se till att alla svenska kunder får den bästa möjliga servicen genom hela säljprocessen.

Ansvarsområden och övriga uppgifter

· Back office sälj och administrativa uppgifter 35%

· Svara på mail och telefon från kunder 40%

· Sälj support på diverse konton 25%

Customer service medarbetaren för Society of Lifestyle är engagerad, lösningsorienterad och positiv samt trygg och prestigelös. Du kan förvänta dig varierande arbetsuppgifter och har inga problem att professionellt och kreativt lösa våra kunders förfrågningar.

SOM CUSTOMER SERVICE MEDARBETARE SER VI ATT DU ÄR
Motiverad att erbjuda kundservice av högsta grad samt att genomföra dina dagliga uppgifter genomtänkt och noggrant. Du tar ansvar för dina uppgifter och kan jobba självständigt med en hög nivå av struktur och översikt. Den ena dagen är inte den andre lik, därav är det viktigt att du är bekväm i en innovativ och snabbväxande miljö där du snabbt anpassar dig och tar egna initiativ och beslut.
Du vill vara en del av ett glatt och omtänksamt team där vi når våra mål med gemensam arbetskraft och en stor dos passion.

KVALIFIKATIONER
Du har en relevant utbildning samt erfarenhet av kundrelationer och service, företrädesvis inom inredningsbranschen. Du talar flytande engelska och om du har en god förståelse av danska så är det ett plus. Du har stor vana att jobba med Microsoft Office och du har lätt att lära nya IT system. God kunskap inom Excel och telefonvana är mycket meriterande.

VI ERBJUDER
Society of Lifestyle är en ambitiös och dynamisk organisation där personligt ansvar och engagemang har en avgörande betydelse.
Du blir en del av ett sunt familjeföretag med starka värderingar om ärlighet, passion och innovation. Society of Lifestyle har ett ständigt fokus på att skapa ramarna för att varje anställd ska kunna utvecklas både yrkesmässigt och personligt, mentalt och fysiskt och därmed skapa en vardag i balans och en organisation i balans.

ANSÖK IDAG
Vi kommer att löpande sköta urval och intervjuer för denna tjänsten.
Tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!
Sista ansökningsdatum är den 1:a oktober, din ansökan önskar vi skickas till sweden@societyoflifestyle.com.
Mer info
Email Mejla Society of Lifestyle
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.societyoflifestyle.com
Sista ansökningsdag 1 okt 2020 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Society of Lifestyle är ett danskt livsstilsföretag med internationell räckvidd och en ambitiös tillväxtstrategi. Vi har 4 livsstilsbrands:
  • House Doctor
  • Nicolas Vahé
  • Meraki
  • Monograph
Society of Lifestyle är ett familjeägt företag med huvudkontor i Ikast, Danmark. Vi har cirka 130 anställda över hela världen.

För mer info: www.societyoflifestyle.com