Chef Kundservice till ST1 i Stockholm

Chef Kundservice till ST1 i Stockholm

Som engagerad kundtjänstchef på St1 får du leverera service i världsklass och jobba med affärsmässigt ledarskap!

Vill du jobba i en nyckelroll med fokus på kunder, utveckling och ledarskap? Brinner du för att hjälpa människor och engageras du av att leda personal mot framgång? Du blir en del av ett tryggt och engagerat företag vars mål är att utveckla och erbjuda nya, förnybara bränslen och moderna lösningar som minskar klimatpåverkan. Är du intresserad av att jobba på ett dynamiskt och framgångsrikt bolag? Sök tjänsten idag. Vi ser med glädje fram emot din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

St1 är ett spännande företag där du får möjligheten att jobba i en inspirerande roll. Du blir en viktig del av St1 Sverige AB- en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer - från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som kundtjänstchef är du ytterst ansvarig för teamets arbete. På ett effektivt och utvecklande arbetssätt främjar du medarbetarna och ger dem rätt förutsättningar för att klara av sina arbetsuppgifter. Sammanfattningsvis är dina uppgifter att:
  • motivera och stötta dina medarbetare, samt hantera personalfrågor
  • arbeta aktivt med kundsupport och förbättringar kring funktionen
  • planera, samordna, vägleda och utveckla din avdelning
  • vara involverad i olika rutiner och processer för att bidra med ditt affärskunnande
  • operativt delta i arbetet med kundsupport när så behövs
  • ansvarig för GDPR-arbetet i Sverige och leda det lokala GDPR-rådet
Rollen innebär också

St1 sitter i snygga lokaler i Sundbyberg, med närhet till pendel, tunnelbana och tvärbana. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, där du jobbar kontorstider med viss möjlighet till flexibilitet. Du ansvarar initialt för 3 gruppledare som alla var har ca 8 personer i sina team och det blir din uppgift att tillsammans med gruppledarna rita kartan för hur arbetet ska se ut framåt! Du kommer att rapportera till Chef Sales Sverige.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen behöver du ha erfarenhet som chef från en liknande roll och känna dig trygg med att leda personal. Du förstår värdet i att vara delaktig i medarbetarnas utmaningar och har ett vägledande, stöttande förhållningssätt. Att vara ansvarstagande är en självklarhet för dig och du trivs med varierade arbetsuppgifter. Du brinner för kundservice och engageras av att ge trevligt bemötande. Vi ser gärna att du har någon form av högskoleutbildning och meriterande är ifall du har arbetat i Salesforce samt har tidigare erfarenhet från kort och betallösningar eller transaktionshantering.

Då du har vardaglig kontakt med interna och externa parter är det viktigt att du kommunicerar flytande på både engelska och svenska.

Eftersom du ibland förväntas tänka strategiskt behöver du även vara analytisk och ha förmåga att dra slutsatser från komplex information. Du besitter ett affärsmannaskap och identifierar möjligheter som kan inverka positivt på tillväxt och lönsamhet.

Som ledare stödjer och uppmuntrar du dina anställda samt utvecklar dem genom delegering, överlåtande av ansvar och coachning. Du är trygg i ditt ledarskap och har förmåga att påverka och inspirera andra.

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Mer info
Kontaktperson Julia Wengse
Telefon 0768 72 57 77
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Försäljning, Kundservice, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av TNG
Hemsida https://www.tng.se/
Sista ansökningsdag 7 nov 2020 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/