HR-Administratör till spelföretag!

HR-Administratör till spelföretag!

Har du några års erfarenhet av HR-arbete och är redo för nya utmaningar? Just nu söker SJR en HR-administratör till ett internationellt spelbolag i Malta. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängningTjänsten är på heltid med start i april/maj!

Arbetsuppgifter
I rollen som HR administratör kommer du främst att arbeta brett med HR administration, du säkerställer att det adminsitrativa HR arbetet sker effektivt, korrekt, samt vara med och utveckla HR processer. Du kommer ansvara för on-boarding för nyanställda, upprätta anställningskontrakt, ta fram HR-statistik, och vara ett ad hoc stöd till HR-teamet. Du kommer arbeta nära det lokala HR- teamet i Stockholm men även ha kontakt med HR-kollegor på andra kontor. Just nu håller vår kund på med att ta fram en ny HR-modell som innefattar att stödja ett bredare affärsområde och samtidigt utveckla en HR-leveransmodell. Som en del av förändringen upprättar bolaget också ett HR-team på Malta som kommer att stödja bolaget och HR-teamet i Sverige med olika typer av HR-tjänster. Tjänsten är baserad i Stockholm men även resor till kundens andra kontor på både Malta, Gibraltar och London förekommer.

Låter det här intressant? Tveka att inte söka redan idag!

Lämplig profil
Vi söker dig med en personalvetarexamen eller motsvarande. Vidare önskas att du har god administrativ erfarenhet och har några års arbetserfarenhet inom HR. Du bör ha utmärkta kunskaper i engelska då bolagets koncernspråk är engelska. Du är flexibel och kan resa, då tjänsten innefattar resor till bolagets andra europeiska kontor.

Vidare söker vi dig som är flexibel, serviceinriktad och som drivs av att supporta chefer och medarbetare. För att passa för denna roll tror vi att du är social, strukterad och noggrann. Du trivs i en snabbföränderlig och internationell miljö och är anpassningsbar.

Övrigt
Tjänsten är ett konsultuppdrag med anställning hos oss på SJR, vilket innebär att du får möjligheten att vara en del av vårt härliga konsultgäng. Det är ett konsultuppdrag på 12 månader och tjänstens beläggningsgrad är 100% med start april/maj. Lokalerna är mycket trevliga och placerade centralt i Stockholm. Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig för denna process, Andreas Klingensjö (Andreas.klingensjö@sjr.se).

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll HR & Personal, HR-administration
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 6 maj (45 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.