Ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering

Ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering

Just nu söker vi dig som vill arbeta som ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering. Du kommer att ingå i en grupp på 7 personer. Vår kund är ett marknadsundersökningsbolag som har kontor i Stockholms City. Uppdraget är ett konsultuppdrag med start i januari och 7 mån framåt. Om du kan börja jobba deltid i december är det ett plus.

Om tjänsten

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att;
  • Ta emot och registrera avtal i systemet
  • Lägga in abonnemang och ordervärde
  • Lägga upp faktureringsplaner
  • Svara på frågor från kunder
Vidare kommer du att stötta din kollega som har ansvar för leverantörsreskontran och i övriga arbetsuppgifter som kan uppkomma på en ekonomiavdelning.

Vem är du?

För att passa i rollen ser vi gärna att du har en utbildning inom ekonomi samt något års erfarenhet av likande arbetsuppgifter.

Du har lätt att kommunicera med andra och trivs med att arbeta i grupp. Service ser du som en naturlig del i ditt arbete då du har kunden i centrum. Du är en stjärna på struktur och gillar att ha ordning och reda runt omkring dig.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Levin på 0766-47 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-11-20.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet...


Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.


Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.


Titel: Ekonomiassistent med inriktning avtalsadministration och fakturering
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 24 dec 2019 (31 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.