Spännande heltidsuppdrag som ekonomiassistent

Spännande heltidsuppdrag som ekonomiassistent

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta brett, assistera övrig personal i teamet samt ansvara för vissa delar själv. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara leverantörsreskontra, kundreskontra och vara behjälplig vid månadsavslut. Detta är en perfekt tjänst för dig som studerat ekonomi och jobbat ett till tre år med liknande arbetsuppgifter och nu vill ta nästa steg i din karriär. Du kommer arbeta i trevliga lokaler centralt i Stockholm och arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag-fredag.

Arbetsuppgifter
Du kommer till exempel att:
  • Registrera leverantörsreskontra och kundreskontra
  • Fakturahantering
  • Administrera reseräkningar
  • Göra kontoavstämningar vid månadsbokslut
  • Samt vara behjälplig för andra uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
  • Har en gymnasieutbildning i ekonomi eller motsvarande erfarenhet
  • Har minst 1-3 års erfarenhet som ekonomiassistent
  • Kan uttrycka sig mycket väl på svenska och engelska i både tal och skrift
  • Har god datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du har en förmåga att arbeta proaktivt och noggrant, samtidigt som du har ett sinne för detaljer.

Övrig information
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 14 juni 2019 (53 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

För fem år sedan bestämde vi oss för att göra bemanning till något mer än att bara tillsätta en tom stol! Vi arbetar varje dag med att skapa en engagerande och inspirerande dialog med våra kunder så att vi tillsammans skapar en miljö som ger det absolut bästa resultatet. Våra medarbetare gör skillnad i vardagen genom att skapa fantastiska och oförglömliga upplevelser för våra kunder. Som kund hos Ryska Posten Bemanning är du en del av oss - på riktigt. Vi tänker annorlunda och vi vill att det ska vara svårt att inte välja oss om ni inte vill ha det bästa!