Receptionist till mediebolag i city

Receptionist till mediebolag i city

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Om tjänsten

Nu söker vi en positiv och serviceinriktad receptionist till vår kund som är marknadsledande inom populärpress i Sverige. Kontoret är beläget i härliga lokaler i centrala Stockholm.

I rollen som receptionist kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter såsom att välkomna besökare, telefoni- och mejlhantering, förbereda inför möten och konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial, stötta olika funktioner på kontoret. Du kommer att arbeta både självständigt och i team tillsammans med en annan receptionist.

Tjänsten är på heltid med start omgående. Du kommer att arbeta måndag-fredag klockan: 08:00-17:00. Vill du arbeta i högt tempo tillsammans med drivna kollegor, i en kreativ och trivsam miljö - då är tjänsten perfekt för dig!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och uthyrd till kund, om allting fungerar bra finns det möjlighet till anställning direkt hos kund.

Arbetsuppgifter

Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
  • Välkomna besökare
  • Telefoni- och mejlhantering
  • Förbereda inför möten och konferenser
  • Inköp av kontorsmaterial, fika och lunch
  • Posthantering
  • Konferensservice
  • Stötta olika funktioner på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
  • Har minst 2-3 års erfarenhet från serviceyrken
  • Har arbetat med liknade arbetsuppgifter och är administrativt lagd men framförallt brinner för att leverera service på hög nivå
  • Har gymnasieutbildning
  • Har goda kunskaper inom Office-paketet
  • Kan uttrycka sig väl i svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:

* Du har arbetat inom hotellbranschen

Som person är du positiv, driven och självgående. Du är serviceinriktad, proaktiv och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare är du kommunikativ, trivs att arbeta med varierande arbetsuppgifter och brinner för att leverera service i världsklass.

Övrig information

* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 9 dec 2019 (53 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservicetjänster, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på specialist- och assistentnivå. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi lever efter principen att ligga steget före och vara lyhörda för våra kunders behov. Våra kärnvärden vilja, hjärta och engagemang speglar allt vi gör. Vi tänker annorlunda och vi vill att det ska vara svårt att inte välja oss om ni vill ha det bästa!