Affärsutvecklare till bolag inom utbildningsbranschen

Affärsutvecklare till bolag inom utbildningsbranschen

Ryska Posten Bemanning söker nu åt kunds räkning en person som är en sann relationsbyggare och värdesätter kvalitet och långsiktiga samarbeten. Vår kunds säljteam består idag av 7 personer och det är nu dags att expandera med ytterligare ett par nyckelpersoner. Kunden erbjuder en miljö att växa och utvecklas inom, där de ständigt söker efter de bästa sätten att ligga i framkant och att dela erfarenheter, lärdomar och best-practice. Allt för att teamet och du som individ ska nå full potential.

Om tjänsten

Som Affärsutvecklare får individen möjlighet att skapa framgång hos såväl befintliga som nya kunder. Du ansvarar för hela affärsprocessen och är noga med att löpande följa upp och utvärdera samarbetet med kund. Du arbetar nära bolagets utbildningskonsulter och skräddarsyr tillsammans med dem lösningar som skapar hållbara resultat för bolagets kunder.

Vår kund samarbetar med både lokala och internationella kunder, stora som små. Deras spetskompetens är inom ledarskap, affärsmannaskap och projektledning och som Affärsutvecklare representerar du hela paletten. Målgruppen du träffar är alltifrån ledningspersoner till utbildningsansvariga. Bara genom att förstå kundernas utmaningar kan du stötta dem på bästa sätt, här fyller du en kritisk roll.

Bolaget har utsetts till mästergaseller av Dagens Industri, våra utbildningsprogram har fått högsta utmärkelser av BrandonHall och de erkänns löpande som ledande aktör i Europa av olika HR-magasin.

VEM SÖKER VI?

Vi söker nu någon som har erfarenhet av att bygga långsiktiga relationer och som har stort intresse för kundens affär. För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du tidigare arbetat inom tjänsteförsäljning, alternativt varit affärskonsult.
  • Du har god förståelse för hur olika verksamheter styrs och leds
  • Du har en hög kommunikativ förmåga samtidigt som du är lyhörd
  • Du drivs av att utveckla organisationer och vill hjälpa kunden till bästa möjliga lösning.
Utöver detta är du initiativtagande, kreativ och har god förmåga att samarbeta. Du vill bidra med god stämning i teamet och delar gärna med dig av framgångskoncept och dikeskörningar. Parallellt med detta har du en förmåga att driva dig själv och utvärdera både din och bolagets insats för kontinuerlig utveckling.

Övrig information
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 16 maj 2021 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservicetjänster, ekonomi, HR, marknad och administration. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på specialist- och assistentnivå. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi lever efter principen att ligga steget före och vara lyhörda för våra kunders behov. Våra kärnvärden vilja, hjärta och engagemang speglar allt vi gör. Vi tänker annorlunda och vi vill att det ska vara svårt att inte välja oss om ni vill ha det bästa!