Drivna kundservicemedarbetare till Tele2

Drivna kundservicemedarbetare till Tele2

Om tjänsten:

I denna meriterande roll hos Tele2 kommer du att ansvara för support och administrativt stöd via telefon och mail till bolagets största kunder. Du kommer att arbeta i flera olika system samtidigt och se till att hjälpa kunder med sina ärenden från start till mål på bästa möjliga vis. Du kommer att bli en viktig pusselbit i en flexibel och prestigelös organisation tillsammans med dina kollegor. Du sitter i ett lugnt och öppet kontorslandskap vilket bidrar till den härliga gemenskapen på jobbet! Det finns mycket stora utvecklingsmöjligheter hos Tele2.

Eftersom vi vill att du ska känna dig säker i din nya roll inleds tjänsten med en 3 veckors utbildning. Utbildningstiden är givetvis betald.

Arbetsgivare: Randstad, vid god prestation är intentionen att efter ca 3-6 mån bli anställd direkt hos Tele2

Läge: Huvudkontoret i Kista

Omfattning: Heltid, Fast schema vardagar kl.07:50-17:09

Lön: Fast lön enligt kollektivavtal

Start: 5 November

Vad vi vill se hos dig:

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt driv och viljan att lära dig nya saker, du är nyfiken, flexibel och självklart noggrann. Du motiveras av att hitta lösningar på problem och tycker om när det händer mycket. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.

- Krav:
  • Tidigare erfarenhet av kundbemötande
  • Lättlärd med olika system samt en god datavana
  • Mycket goda kunskaper i svenska - tal oh skrift
  • Goda kunskaper i engelska - tal och skrift
  • Tillgänglig att starta 5 November
  • Ingen semester/ledighet planerad under utbildningstiden (5-23 November)
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-10-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt.

För denna tjänst ser vi att du ansöker med ditt CV, ett personligt brev och en kort motivering på några rader; vad god kundservice är för dig. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

För frågor eller mer information: Johanna Niss | johanna.niss@randstad.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 15 okt (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Har du ett stort intresse för service och är redo för nästa utmaning? Söker du en långsiktig tjänst där du får ta egna beslut och alltid utvecklas? Skulle du dessutom beskriva dig själv som en positiv, ödmjuk och utåtgående person som drivs av att göra skillnad för kunderna? Passa då på att söka till rollen som Kundservicemedarbetare till Tele2 redan idag! I denna roll kommer du att ingå i ett engagerat team som tillsammans ansvarar för att hjälpa de största företagskunderna på Tele2.