Business 2 Business Support

Business 2 Business Support

Läge: Kista, strax norr om Stockholm

Omfattning: Heltid tillsvidare, fast schema vardagar kl.07:50-17:09

Start: 5 November

I denna roll kommer du att arbeta på en modern och spännande arbetsplats i Kista hos en av Sveriges största Telekom-bolag. Du kommer ingå i ett engagerat team där ni tillsammans ansvarar för en grupp av bolagets största företagskunder genom att ta fram anpassade lösningar och stötta dem med olika typer av ärenden som berör främst abonnemang. All kontakt sker mot redan befintliga kunder till bolaget och det ingår alltså inget sälj i denna roll. Din arbetsdag kommer att variera beroende på kundernas behov och funderingar men består till störst del av att besvara kundernas ärenden via mejl och telefon med fokus på support och rådgivning. Du kommer att arbeta i flera olika system samtidigt och se till att hjälpa kunder med sina ärenden från start till mål på bästa möjliga vis. Du kommer att representera företaget utåt och bär därför ett stort ansvar i varje samtal gällande kundnöjdhet.

Alla medarbetare erbjuds möjligheter att bredda sin kompetens med kontinuerlig uppföljning inom både teknik och personlig effektivitet. Här har man en öppen och ärlig kultur som uppmanar till idéer och förslag från all personal. Utvecklingsmöjligheterna på denna arbetsplats är oändliga.

- Krav:
  • Tidigare erfarenhet av kundtjänst
  • Lättlärd med olika system samt en god datavana
  • Mycket goda kunskaper i svenska - tal oh skrift
  • Goda kunskaper i engelska - tal och skrift
  • Tillgänglig att starta 5 November
  • Ingen semester/ledighet planerad under utbildningstiden (5-23 November)
För att lyckas i din roll ser vi att du är driven och motiveras av uppsatta mål. Du bör ha en god samarbetsförmåga och samtidigt trivas med att arbeta självständigt och kunna ta egna beslut.

Tjänsten introduceras med en betald utbildning på tre veckor, detta för att du ska få dem bästa förutsättningarna i din nya roll. I utbildningen får du lära dig mer om behovsanalyser, kundrelationer samt en djupare inblick i de system som du kommer att använda dig av dagligen i ditt arbete.

Sista ansökningsdag: 2018-10-15, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, ansök därför så snart som möjligt.

För frågor eller mer information: Johanna Niss | johanna.niss@randstad.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 15 okt (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jobbar du i dagsläget inom kundtjänst och känner att det är dags för nästa steg? Vi söker just nu positiva, ambitiösa och vågade personer som är ute efter en uppåtgående karriär inom företagssupport där man som medarbetare får stora möjligheter för utveckling inom företaget! Detta är en Business 2 Business roll, vilket innebär att man kommer ha ett stort ansvar och en nära kontakt med bolagets största företagskunder, vilket sätter krav på tidigare erfarenhet inom just kundtjänst.