Administrativ kundtjänstmedarbetare på deltid i Alvik

Administrativ kundtjänstmedarbetare på deltid i Alvik

Är du kommunikativ, organiserad och en ansvarstagande person som har erfarenhet inom kundtjänst? Brinner du för service och vill arbeta i en administrativ roll som kundtjänstmedarbetare där du dagligen får hjälpa kunder? Titta hit! Vår kund söker nu en till kollega på deltid till sitt kontor i Alvik. Visst trivs du också med att både tala och skriva på engelska? Då hoppas vi på din ansökan - redan idag!

Omfattning:
Deltid 50%, flexibelt. För start i november och med uppdrag tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:

Vår kund är verksamma inom facility management och söker nu en kundtjänstmedarbetare till ett internationellt bolag i Alvik. Som kundtjänstmedarbetare kommer du hantera akuta beställningar men även sköta all administration kring beställningar.
  • Genomgång av inkommande mail i gemensam mailbox
  • Hantera akuta beställningar av reservdelar från kund (ca. 5 per vecka)
  • Ta emot beställningar av reservdelar från kund och lämna vidare internt till BackOffice för beställning.
  • Besvara frågor kring leveranstid internt och externt.
  • Meddela kund vid eventuella förseningar av leverans till kund.
Kvalifikationer:

Här behöver du:
  • Minst 1 års erfarenhet av liknande roll
  • Goda kunskaper i såväl svensk som engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du nyfiken och framåt. Det kanske är därför andra uppfattar dig som lättlärd? För stöter du på hinder så hittar du oftast en lösning. Men så tar du ju också ansvar för dina uppgifter och vill ha lite ordning och reda. Eftersom rollen är såväl bred som omväxlande så tänker vi att du trivs med att ta initiativ. Har du också en positiv inställning, ljus syn på arbetet och gillar händelserika miljöer? Då kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag:
2018-11-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 30 nov (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.