Administrativ assistent till kund i Rotebro

Administrativ assistent till kund i Rotebro

Drivs du av att ge förstklassig service och trivs i kontakten med människor? Har du tidigare arbetat i en assisterande roll? Har du även ett sinne för ekonomi? Då har vi det perfekta jobbet för dig! För kunds räkning söker vi nu en erfaren och engagerad administrativ assistent till deras kontor i Rotebro.

Omfattning:

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående. För rätt person är tanken att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kund. Arbetstiden är 07-16

Arbetsbeskrivning:

I den här tjänsten kommer du att dagligen samarbeta med produktionsledarna och assistera de med administrativa uppgifter.
  • Stötta produktionsledare med att administrera projekt ex vid uppstart av större projekt/avtal
  • Registrera nya projekt i projektredovisningssystemet
  • Behjälplig vid ekonomisk uppföljning, fakturahantering i ekonomisystemet Navision samt ansvara för kundreskontran
  • Sammanställa kundunderlag och statistik
  • Delaktig på produktionsmöten samt att föra protokoll
Kvalifikationer:

Du har avslutad gymnasieutbildning eller likvärdigt, god administrativ förmåga samt goda datakunskaper, särskilt i MS Office. Du har även tidigare erfarenhet av att arbeta i en assisterande roll där du avlastat en eller flera personer samt erfarenhet av fakturering.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du strukturerad, förtroendeingivande och drivs av att hjälpa både kollegor och kunder. Du trivs bra med att stundvis jobba i högt tempo och ha många bollar i luften samtidigt.

Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Navision men ej ett krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi har som målsättning att bidra till en bättre arbetsmarknad. Det gör vi genom att hitta rätt matchning mellan företag och arbetssökande. På så sätt hjälper vi företag att växa och bli mer framgångsrika och vi hjälper arbetssökande att hitta rätt jobb och uppnå sina drömmar.

Sista ansökningsdag:
2018-11-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
Natalie Bettar
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 19 nov (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.