Administratör till attraktiv myndighet

Administratör till attraktiv myndighet

Vi söker nu en administratör till Kista, Stockholm. Har du minst tre års erfarenhet som administration och lockas av möjligheten att få in en fot på en attraktiv myndighet? Då har vi på Randstad ditt nästa uppdrag. Tjänsten som administratör som startar 1 oktober passar som handen i handsken för dig som trivs i koordinerande roller med många olika kontaktytor. Låter det som något som väcker just ditt intresse? Då hoppas vi på din ansökan, redan idag!

Omfattning:
Heltid, kontorstider. Med start 1 oktober och för uppdrag till 21 december 2018.

Arbetsbeskrivning:

Vår kund är en attraktiv myndighet där kompetensutveckling är en integrerad del i samtliga anställdas arbete. På arbetsplatsen som ligger i Kista välkomnas du till ett team med andra administratörer där ni tillsammans ger stöd till olika enheter, projektledare och enhetschefer. I rollen ingår att bistå olika projekt med såväl planering som uppföljning och en naturlig del av dina uppgifter innefattar även arbete i olika stödsystem.

Dina arbetsuppgifter (till exempel):
  • Daglig kontorsservice och administration kring seminarier, konferenser, och besök.
  • Administration av offerter och ansökningar, protokollföring vid möten.
  • Bidra med förbättringar av rutiner och processer liksom stötta dina kollegor i det dagliga arbetet.
Kvalifikationer:

Här behöver du:
  • Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör.
  • Goda kunskaper i MS Office eller motsvarande.
  • Gymnasieutbildning eller likvärdigt.
  • Svenskt medborgarskap (eftersom tjänsten är säkerhetsklassad).
För den här tjänsten söker vi dig som är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Vi tror även att du är serviceinriktad och trivs i en roll med många kontaktytor. Är du dessutom hjälpsam och trivs med att arbeta i grupp kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-09-28
, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information:
Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se |
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 28 sept (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.