Kundservicemedarbetare - Deltid

Kundservicemedarbetare - Deltid

Nu söker vi en kundservicemedarbetare som brinner för kundupplevelse och service. Hos Qliro får du chansen att vara med och utveckla verksamheten tillsammans med kompetenta kollegor som arbetar för att erbjuda våra kunder och butiker en service i världsklass.
Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion hos oss på Qliro. Som kundservicemedarbetare på deltid får du en bred roll där du hittar lösningar på problem, svarar på frågor och informerar om tjänster och produkter, samt agerar "kundens röst" inom företaget.

Då vi befinner oss i en snabbväxande fas innebär det att du bör vara en person som har lätt för att fatta egna beslut, tar ett stort ansvar och arbetar för att förbättra och förenkla rutiner med kunden i fokus. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service och försäljning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
  • Bedriva förstklassig service till kunder över telefon, chatt och mail
  • Arbeta tillsammans med dina kollegor för att skapa en långsiktig och nära relation till våra kunder och handlare för att skapa mervärde för våra kunder
  • Vara "kundens röst" inom företaget
Arbetstiderna är i dagsläget schemalagda vardagar mellan 08:00-18:00 och helger 11:00-15:00, men kan komma att ändras baserat på våra kunders efterfrågan. Du ska kunna arbeta ca 15 - 20 h per vecka.

Vi tror att du som person:
  • Älskar service och kunder, att du är noggrann, strukturerad och stresstålig.
  • Är positiv och tycker det är roligt att kunna utvecklas i ditt arbete.
  • Har god analytisk förmåga och datorvana.
  • Har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska (även andra nordiska språk är meriterande)
  • Det är meriterande om du har jobbat inom konsumentkredit- eller finansbranschen.
  • Du är flexibel och har möjlighet att jobba både enligt fast schema och vid behov.
Vi erbjuder dig:

Vi erbjuder dig ett förtroendeuppdrag och en möjlighet att utvecklas i en rolig och stimulerande miljö. Qliro erbjuder en dynamisk och snabbväxande Fintech-miljö, med team som består av drivna och flexibla individer. Vi drivs av utmaningar, personlig utveckling och det finns goda möjligheter att växa inom företaget. Vi arbetar i en lärande miljö, med ett fokus på kunskapsdelning och utbildning. Vi arbetar hårt för att skapa en miljö som är inkluderande och mångfaldig, där alla individer kan finna en balans i arbetslivet och älska det jobb man gör.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (40 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

WOW in everything we do

Our company was founded in 2014 and the team was given one task, bring a new payment solution to the market, in only 6 months.

Today we have grown to a team of over 200 people from over 30 different countries. We are an E-commerce business that expanded to consumer finance supplying costumers in all of the Nordics. We have launched a range of commercially successful products, including a pay-after-delivery product, an e-commerce checkout, D2C saving and loans products, apps, self-service website and merchant-facing interfaces.

Qliro offers a dynamic and fast-paced Fintech environment with teams of driven and flexible individuals. We thrive on challenges, personal growth and we have a learning and development focused environment that emphasis on knowledge sharing and training. We work hard to create a workplace which is diverse and inclusive, where you can have a great work-life balance and love the work you do.

Want to learn more about us as an employer please visit our career page.