Projektadministratör till Bravida

Projektadministratör till Bravida

Inledning:
Har du ett öga för detaljer och ett intresse för ekonomi? Vill du utveckla dina kunskaper inom administration hos Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar inom el, vs och ventilation? Sök då tjänsten som projektadministratör till Bravida! Sök redan idag- Löpande urval tillämpas.

Information om tjänsten
Som Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar för el, vs, ventilation och andra tekniska funktioner arbetar Bravida mot en hållbar utveckling för nästa generation. Ekonomiavdelningen består av två personer och stämningen mellan kollegorna är både familjär och prestigelös. Som projektadministratör hos Bravida kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, allt från hjälp med ekonomihantering till att säkerställa att material finns tillgängligt för nya medarbetare.

Du erbjuds
  • En lärorik tjänst hos ett innovativt bolag
  • Möjligheten att tillhöra ett härligt gäng med god arbetsmiljö
  • En meriterande tjänst inom ekonomi och administration
Arbetsuppgifter
Som projektadministratör kommer du ha en stöttande roll där du avlastar ekonomiavdelningen i det löpande administrativa arbetet. Du kommer till exempel att:
  • Stötta med ekonomihantering och fakturor
  • Säkerställa leverans av kontorsmaterial
  • Registrera kundinbetalningar, följa upp obetalda fakturor
  • Utföra bearbetningar i Excel
  • Hjälpa till vid introduktion till nyanställda
Vi söker dig som:
För att trivas i rollen som projektadministratör ser vi att har ett intresse för ekonomi, och trivs i miljöer där du får kombinera självständigt arbete med samarbete. Det är en varierande roll med en del eget ansvar, och vi ser därför att du är initiativtagande, kommunikativ och strukturerad. Vidare ser vi även att du har:
  • Har en avslutad gymnasialutbildning inom ekonomi.
  • Någon form av kunskap inom Excel
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi ser även B-körkort som något meriterande.

Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Bravida under 6 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet..
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bravidas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

START: September
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Filippa Furugren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://pn.se/
Sista ansökningsdag 23 aug 2022 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision - Att skapa och bibehålla arbetstillfällen!