Facility Service Manager till Swedbank Stockholm HQ

Facility Service Manager till Swedbank Stockholm HQ

Har du passion för service, teknik och vill bidra till en trygg och enklare arbetsvardag för alla medarbetare på Swedbank? Nu har du möjligheten att arbeta i en rolig och administrativ tjänst på en av landets mest attraktiva arbetsgivare och en av Sveriges största banker. Vi söker dig som gillar att hantera olika arbetsuppgifter som rör fastighet (HQ) och arbetsplats genom att ta ett ansvar och säkerhetsställa att kontoret fungerar bra för bankens medarbetare! Rekryteringen är påbörjad så ansök redan idag för att säkra din plats i urvalet!


Information om tjänsten


Swedbank önskar utöka med en Facility Service Manager. Ingen dag är den andra lik. De är ett tight team där laget går före jaget. De är omtänksamma och bryr oss om varandra och har högt i tak och nära till skratt.


Du erbjuds

  • En roll där du får utvecklas och lära av duktiga kollegor
  • En arbetsplats där personlig utveckling, god gemenskap och glädje står i centrum!
  • Att jobba på Swedbanks huvudkontor tillsammans med många härliga kollegor som ser fram emot att du kommer på plats samt en gedigen introduktion av ditt team

Arbetsuppgifter


I rollen som Facility Service Manager är du en viktig resurs och kommer stötta upp i blandade administrativa arbetsuppgifter som rör arbetsplatser och fastighet.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Bidra till att erbjuda en god och trygg arbetsmiljö för bankens medarbetare
  • Supportera mötesrumstekniken i bankens konferensrum
  • Hantera felanmälningar relaterade till våra lokaler och arbetsplatser
  • Tillhandahålla service på våra huvudkontor, ex vis post- och paket, varuleveranser, glömda Swedbank ID-kort, reparation/underhåll av möbler och utrustning till mer komplexa ärenden som rör fastighetstekniska frågor tillsammans med deras fastighetstekniker

Vi söker dig som

  • Älskar att ge service och har erfarenhet från tidigare serviceyrken
  • Har kunskap kring digitala videokonferenser och mötesrumsteknik och ett intresse kring fastigheter och hur en fastighet/kontorsmiljö fungerar
  • Tycker om att vara fysiskt aktiv då arbetsdagarna innebär mycket rörelse
  • Är prestigelös och händig
  • Pratar och skriver obehindrat på Svenska och Engelska
Vi tror att du är en nyfiken person som inte har något emot fler bollar i luften samtidigt. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du som person är serviceinriktad med en förmåga att arbeta självständigt, du ser dig själv som handlingskraftig, lösningsorienterad och en lagspelare som tar ett ansvar i dina arbetsuppgifter.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Stockholm, HQ Sundbyberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: paula.rosen@pn.se

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning, du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Swedbank. Förutsatt att samarbetet går bra finns möjlighet till förlängning och att fortsätta arbeta som konsult i teamet.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swedbanks önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till: Paula.rosen@pn.se. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan via länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi, HR & Personal, HR-administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://pn.se/
Sista ansökningsdag 13 okt 2022 (18 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision - Att skapa och bibehålla arbetstillfällen!