Söker du nya utmaningar inom second line?

Söker du nya utmaningar inom second line?

Om kunden

Vår kund är ett ledande nordiskt tjänste- och programvaruföretag inom IT med kunder i såväl offentlig som privat sektor.

Här erbjuds du en utvecklande och transparent arbetsplats där du får möjlighet att utbyta idéer och samarbeta med de vassaste proffsen i branschen. Om du drivs av att ligga i teknologins framkant och brinner för att kundsupport kan detta vara tjänsten för dig!


Om tjänsten


Som supportmedarbetare inom 2nd line kommer du arbeta med att hantera incidenter och tekniska ärenden som kommer in till bolaget via ServiceNow. Det kan handla om felsökning enligt beskrivning, kontohantering, användarsupport och andra tekniska frågor.

Du kommer följa ärendet från början till slut och eskalerar vidare ärenden som kräver djupare teknisk kunskap till ansvariga utvecklare. Eftersom du kommer jobba nära bolagets kunder är det viktigt att alltid levererar med högsta möjliga kvalitet.

Din kompetens

Skallkrav
För den här tjänsten tror vi att du tidigare arbetat några år med liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av Office 365, vanligt förekommande ärendehanteringssystem (ServiceNow, Jira etc), samt avancerade supportärenden.

Vidare tror vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt baskunskaper i ITIL och SLA:er.

Meriterande
Vi ser det som ett plus, men absolut inte ett krav, om du är ITIL-certifierad och/eller har erfarenhet från motsvarande roll inom utbildningsväsendet.

Personliga egenskaper
Som person är du ansvarstagande och service minded. Du är självgående och gillar att jobba med många bollar i luften.

Övrigt

För den här tjänsten kommer du att vara anställd hos Procruitment AB. Vi erbjuder dig spännande möjligheter inom IT, en konsultchef som stöttar dig genom din karriär och en trygg anställning med bra lön och förmåner.

Lön: Fast månadslön
Omfattning: Heltid till och med 2021-12-31 med möjlighet till förlängning.
Start: Omgående
Placeringsort: Stockholm

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag!


Om oss


Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet.

Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 23 nov 2020 (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet. Dagens nyexaminerade talang - morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig - idag och imorgon. Mer än 60 års samlad erfarenhet inom branschen har gett oss en klar förståelse för vad som krävs av en partner inom personaluthyrning och rekrytering.