Relations & Sales Assistant - Portally, Stockholm

Relations & Sales Assistant - Portally, Stockholm

Portally är ett digitalt ekosystem som matchar utbud och efterfrågan på kommersiella lokaler. I varje ögonblick prospekterar Portally efter nya affärer och gör det enkelt, träffsäkert och mer lönsamt för fastighetsägare, hyresgäster och konsulter att etablera, hyra ut och avveckla lokaler.

Portallys vision har sedan start varit att göra lokalmarknaden mer transparent och minska avstånden mellan marknadens aktörer för att skapa en mer långsiktigt hållbar och lönsam handel för alla parter.

Portally bjuder nu in dig till att vara med och förändra branschen!

RELATIONS & SALES ASSISTANT - PORTALLY, STOCKHOLM

Portally är nytt som varumärke men medarbetarna är långt ifrån nya i branschen. Deras kunskap bottnar i över 20 års erfarenhet och tusentals genomförda lokalprojekt. De kan fastighetsaffären, handeln och besitter förståelsen för marknadens behov.

Vi söker en Relations & Sales Assistant som med rätt driv och inställning tar en plats i Portallys härliga och engagerade team och hjälper till att driva Portally fortsatt framåt!

Dina arbetsuppgifter:
  • Sälja in Portally till nya användare
  • Supportera, underhålla och utveckla befintliga kundrelationer
  • Agera länk mellan användare och techteam
  • Allt eftersom ta ett större ansvar i möten och utveckling av Portally
  • Finnas till där du behövs
Den vi söker:
  • Har rätt fokus och är resultatinriktad
  • Har mycket energi att tillföra resten av gruppen
  • Vill vara med och bygga något nytt och ta stort ansvar i det
  • Är kommunikativ och serviceinriktad
  • Har erfarenhet av försäljning inom b2b och gärna av fastighetsbranschen
  • Får gärna ha ett intresse av tech och erfarenhet från liknande produkter
För att lyckas i rollen förväntar vi oss att du är motiverad, prestigelös samt engagerad i det du gör. Tjänsten innebär många kontaktytor utanför och inom hela organisationen, vilket kräver att du besitter en god kommunikativ förmåga i såväl svenska som engelska i tal och skrift.

Som medarbetare på Portally får du vara med att utveckla ett bolag från grunden och du välkomnas in i en familjär kultur som kännetecknas av en kreativ och positiv entreprenörsanda med högt tempo och engagerade medarbetare där alla hjälps åt och lär av varandra samt drivs av nya utmaningar.

Ansökan:

För rätt person erbjuds goda anställningsvillkor och stor möjlighet till utveckling i företaget. Vi välkomnar dig som söker en anställning eller som gärna konsulterar Portally dina tjänster via eget företag.

Tjänsten är en heltidstjänst och ska tillsättas så snart som möjligt. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut - skicka din ansökan redan idag.

För att söka tjänsten går du in på RekryteringsKonsultens hemsida www.rekryteringskonsulten.nu

Vi hanterar inga ansökningar via brev eller e-post. Alla ansökningar till RekryteringsKonsulten hanteras konfidentiellt.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Key Account Manager, Säljsupport, Innesäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 28 feb 2021 (4 dagar kvar)