Kundtjänstmedarbetare på deltid till Coty

Kundtjänstmedarbetare på deltid till Coty

Tjänsten
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare på deltid med start omgående till vår trevliga kund Coty. Du kommer att ingå i ett team på åtta personer och tillsammans kommer ni att arbeta mot den nordiska marknaden. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående, där du kommer arbeta ca 50% under vår och höst och 100% under sommarmånaderna. Tjänsten passar perfekt för dig som har en annan sysselsättning, exempelvis studier och som har möjlighet att arbeta heltid under sommaren. Arbetstiderna är kontorstider, vardagar mån-fre.

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att:
  • Ge support och service via mail och telefon till svenska kunder
  • Svara på produktfrågor
  • Registrera order
  • Stötta logistikavdelningen med leveransinformation
  • Ge bästa möjliga service
Kvalifikationer
Vi ser följande kvalifikationer som lämpliga för tjänsten:
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Flytande i svenska i tal och skrift
  • Erfarenhet från service gärna kundtjänst
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Goda kunskaper i engelska
  • Erfarenhet av SAP är meriterande
Personligt
För att lyckas i rollen som svensktalande kundtjänstmedarbetare på Coty tror vi att du är social, utåtriktad och duktig på att kommunicera. Du har lätt för att anpassa dig och lösa problem. Du drivs av att hjälpa andra och älskar att ge god service.

Företaget
Coty har sedan starten i Paris 1904 vuxit enormt och är idag globalt sett världsledande inom området skönhet och kroppsvård. Cotys produkter säljs idag i 130 länder världen över är välkända på marknaden. Bland produkterna kan du hitta märken som bland andra Wella, Calvin Klein, Hugo Boss, OPI, Chloé, Ghd, Max Factor och Marc Jacobs. Idag arbetar runt 20 000 medarbetare världen över på Coty varav runt 100 personer i Sverige.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Placera Personal
Hemsida http://www.placerapersonal.se
Sista ansökningsdag 24 mars (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.