Hyreshandläggare med ekonomibakgrund till omtyckt företag

Hyreshandläggare med ekonomibakgrund till omtyckt företag

Tjänsten
Vi söker för konsultuppdrag till en av våra omtyckta kunder en erfaren hyreshandläggare med erfarenhet av kommersiella fastigheter.
I rollen som hyreshandläggare får du möjlighet att arbeta i en digital miljö med varierade arbetsuppgifter i ett helhetsperspektiv. Du får också möjlighet att jobba i ett bolag som har ambition att vara i framkant i allt de gör - oavsett om det gäller teknik, service, ledarskap eller hållbarhetsfrågor. Företaget har sitt moderna och trevliga huvudkontor centralt i Stockholm. Du blir en del av ett kunnigt och motiverat team som drivs av att hitta nya lösningar. Detta är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader med möjlighet till förlängning.

Arbetsuppgifter
I rollen som hyreshandläggare har du bland annat följande arbetsuppgifter:
  • Administration av avancerade kommersiella hyres- och tilläggsavtal
  • Avisering och betalningsuppföljningar
  • Momsnycklar
  • Vidarefakturering
  • Kontoavstämningar
  • Delaktig i bokslutsarbete
Kvalifikationer
För att passa i rollen som hyreshandläggare ser vi följande bakgrund som lämplig:
  • Utbildning inom ekonomi
  • Tidigare erfarenhet av att jobba med hyresadministration
  • Goda kunskaper och erfarenhet inom redovisning
  • Kunskaper i Vitec Hyra är meriterade
Personliga egenskaper
För att passa i rollen tror vi att du brinner för service och administration. Du är noggrann, strukturerad och sätter stor stolthet i att i rätt tid leverera ett korrekt underlag. Du har lätt för att samarbete med kollegor samt är trygg i mötet med fastighetschefer och hyresgäster både över telefon och mail.

Vill du utveckla och utvecklas med vår kund? Stämmer beskrivningen in på dig? Skicka in din ansökan idag - vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Arbetstid/Varaktighet
Konsultuppdrag; start omgående - 6 månader
Heltid, flextid

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Mer info
Kontaktperson Klara Eidhagen
Telefon 076-536 27 16
Område Stockholms stad
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.placerapersonal.se
Sista ansökningsdag 12 maj 2019 (22 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.