Finsktalande administratör till internationellt försäkringsbolag

Finsktalande administratör till internationellt försäkringsbolag

Tjänsten
Vi söker en driven finsktalande administratör för ett konsultuppdrag på fem veckor i sommar till ett internationellt försäkringsbolag som sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. Du kommer tillhöra avdelningen som hanterar personskador och består av 14 personer. Tjänsten är på heltid och gäller veckorna 28-32.

Arbetsuppgifter
Som finsktalande administratör kommer du bl a att arbeta med följande:
  • Administration i samband med skaderegleringsärenden
  • Fakturaadministration
  • Kundkontakt via telefon och e-post
Kvalifikationer
För att passa för rollen som finsktalande administratör tror vi att du har följande bakgrund:
  • Gymnasiekompetens
  • Några års erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter
  • Flytande finska i tal och skrift
  • God systemkunskap
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du noggrann och har ett öga för detaljer. Vidare är du driven och kan arbeta självständigt och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter.

Är du intresserad av tjänsten som finsktalande administratör, tveka inte att skicka din ansökan omgående. Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: administratör, finsktalande administratör, skadereglering, försäkringsbolag
Mer info
Kontaktperson Alexandra Ärlestål
Telefon 08-586 22 718
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Bank, Finans & Försäkring, Försäkring
Typ av anställning Heltid, Säsongsjobb, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.placerapersonal.se
Sista ansökningsdag 9 maj 2019 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.