Strukturerad och proaktiv affärsutvecklare

Strukturerad och proaktiv affärsutvecklare

Är du en relationsbyggare av rang som älskar att coacha och stötta människor? Har du ett djurintresse och vill med stolthet kunna presentera ditt varumärke? Trivs du i icke hierarkiska organisationer där det är högt i tak och nära till beslut?

-Då är Husse rätt bolag för dig

Om bolaget
Husse är ett familjeföretag som grundades 1987 och finns nu i 50 länder med över 1500 återförsäljare. Ett superpremiummärke inom djurfoder med hög procent på proteinhalt med tillsatt glukosamin som är bra för djurens leder. Fodret tillverkas i kvalitetsfabriker med hög prestanda på maskiner och tillverkningsprocesser. Produktionsprocessen vid tillverkning av Husses foder övervakas noga, testas och kontrolleras. I processen tar man hänsyn till miljö, natur och djurens behov. På Husse erbjuder man 100% nöjd kundgaranti och brinner för att ge sina kunder bästa tänkbara service. På Husse jobbar man också mycket med hållbarhet kopplat till sina processer och tillverkning.

Läs gärna mer om bolaget här

Vi erbjuder
  • Ett attraktivt jobb i en platt organisation med korta beslutsvägar
  • Ett jobb där du har fullt ägandeskap över affären.
  • Ett företag med öppen och inkluderande företagskultur
  • Ett närvarande och stöttande ledarskap
  • En varierande och spännande vardag
Om rollen

I Rollen som affärsutvecklare på Husse är ditt mål att öka antalet franchisetagare åt bolaget samtidigt som du stöttar och coachar befintliga franchisetagare. Du kommer att jobba mycket via sociala medier och du kommer även att anordna event för att hitta franchisetagare. Som affärsutvecklare har du en nyckelroll i bolaget och driver på din egen försäljning för att nå budget samtidigt som du hjälper franchisetagarna. Många franchisetagare finns i Norge vilket innebär kontinuerliga resor.

Om dig

För att lyckas i rollen är det viktigt att du arbetar strukturerat och har en affärsmässig inställning. Du är trygg i dig själv och skapar tillit och förtroende i dina relationer. Du är duktig på att engagera andra och med starkt självledarskap ser du till att möta dina mål samtidigt som du stöttar franchisetagarna.

Kompetenser och egenskaper
  • Flytande svenska och engelska i tal och skrift
  • Körkort B
  • Erfarenhet från försäljning mot franchisetagare eller liknande erfarenhet
  • Erfarenhet från att jobba med budget samt en grundläggande ekonomisk kunskap.
Har du det som krävs för att lyckas i rollen - Skicka in din ansökan!

Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringsperiodens slut.

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Mikael Majoros. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse, ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mikael Majoros på 076-0071740 eller mikael.majoros@salesonly.se
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av SalesOnly
Sista ansökningsdag 31 aug 2022 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SalesOnly är specialister på att rekrytera säljare och säljchefer. Vår ambition är att bli nordens största affärsplattform för försäljning, framtidens försäljning. Vi bygger hållbara och lönsamma säljorganisationer tillsammans med människor som vill vara med på resan.