Vill du bli administratör hos ett växande företag?

Vill du bli administratör hos ett växande företag?

Är du strukturerad, noggrann och lösningsorienterad och känner dig redo att komma in i en verksamhet där du kan göra karriär? Här finns chansen att bli del av ett stabilt, spännande och växande företag där det finns goda utvecklingsmöjligheter. Sök rollen som administratör som ett första steg!

Beskrivning

Perido letar efter dig som är intresserad av att arbeta som administratör till ett uppdrag hos en av våra kunder. Företaget, som utvecklar smarta och smidiga betallösningar, är framgångsrika i hela Europa. Just den här tjänsten är placerad på företagets stora och moderna huvudkontor mitt i centrala Stockholm. Här finns en möjlighet att ta ett första kliv in på ett spännande och expanderande företag med goda utvecklingsmöjligheter där du får arbeta tillsammans med drivna och ambitiösa kollegor i en miljö som andas entreprenörskap!

Vad innebär rollen som administratör: I denna roll får du lära dig grunderna i det administrativa arbetet hos företaget för att se till att arbetsflödet flyter på obehindrat. I det här fallet kommer du att kategorisera data och sedan koppla upp dessa till företagets affärssystem – arbetsuppgifter som kräver god struktur och koncentrationsförmåga. Dyker det upp andra administrativa arbetsuppgifter kommer det vara dig som dina kollegor vänder sig till för att få hjälp och det finns även administratörer på en mer avancerad nivå som kan ta vid om en uppgift är extra svår. Du behöver inte ha några förkunskaper, utan får en upplärningsperiod och omges därefter av kunniga kollegor som gärna hjälper varandra och precis som du, brinner för sitt jobb!

Vem är du? Rollen passar dig som är lösningsorienterad, prestigelös och social. Du behöver inte ha erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll, utan letar efter en möjlighet att starta karriären på ett meriterande företag som erbjuder mycket goda utvecklingsmöjligheter. Med en positiv attityd, engagemang och noggrannhet kommer ditt arbete garanterat att uppmärksammas, vilket kan leda till nya spännande möjligheter internt. Stora delar av arbetet kommer att ske på engelska, så du bör vara bekväm med språket både i tal och skrift.

Blev du taggad på denna utmaning? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kravprofil
  • Gymnasial utbildning
  • Någon tidigare arbetslivserfarenhet
  • God datorvana
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag under 6 månader med chans till förlängning och överrekrytering till kund. Tillträde omgående.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 27 aug (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30226 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se

Hemsida:www.perido.se