Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice

Kundtjänst / Kundsupport / Kundservice

Är du driven, engagerad och målmedveten? Har du erfarenhet av service och vet vad som krävs för göra en kund nöjd? Då är du precis den vi letar efter. Läs vidare!

Beskrivning

Perido hjälper just nu ett stort och välkänt företag att hitta nya stjärnor i form av kundtjänstmedarbetare. Det här företaget brinner för att utmana sina konkurrenter på en ständigt växande marknad där kunderna alltid vill ha nya och smartare lösningar. En stark lagkänsla resulterar i ett högt engagemang bland företagets medarbetare och du blir här del av ett härligt gäng där dina kunskaper och förmågor dagligen gör skillnad. Kundtjänstteamet sitter i nya och häftiga lokaler i Kista – är du deras nya kollega?

I den här rollen som kundtjänstmedarbetare erbjuds du: Här kommer du att arbeta mot några av bolagets företagskunder och hjälpa dem med stort som smått. Du hanterar ärenden via framförallt telefon men även via mail, och svarar på frågor som berör problemlösning såväl som att förmedla information. Det kan röra sig om:

· Telefoni som strular
· Lösenord som glömts bort
· Appar som inte fungerar
· Avtals- och fakturafrågor

I den här rollen blir du ständigt utmanad och får möjlighet att utveckla dina förmågor, både de sociala och tekniska. Till din hjälp har du teamleaders som stöttar dig i din personliga utveckling, vidareutvecklingsprogram och ett gäng unga och drivna kollegor. Med en stark teamkänsla och ett högt engagemang peppar ni varandra för att ge kunderna bästa möjliga service och bemötande.

Det här tror vi att du redan kan och vill: Vi tror att du som kan se dig själv i den här rollen har tidigare erfarenhet av serviceyrken med mycket kundkontakt, vilket gör att du är van att bemöta kunder på ett proffsigt och lösningsorienterat sätt. Du vet vad god service innebär och har stenkoll på vad som krävs för att göra en kund nöjd! Vi letar efter dig som skulle beskriva dig själv med orden ambitiös och målmedveten, som person är du social och gillar att ha kontakt med olika kunder och kollegor. Du vill arbeta under stort eget ansvar, ta egna initiativ och skapa resultat – allra helst i en miljö där tempot är högt och fullt av nya utmaningar.

Har vi väckt ditt intresse? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Minst gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av service, kundsupport eller liknande arbete
  • Goda datakunskaper
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
  • Arbetslivserfarenhet inom telekombranschen
  • Erfarenhet av arbete med växeltelefoni

Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare. Tillträde 2018-08-06.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 17 juli (24 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30084 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se

Hemsida:www.perido.se