Kundservicemedarbetare till stort lotterispelsbolag

Kundservicemedarbetare till stort lotterispelsbolag

Är du en engagerad, pedagogisk och serviceorienterad person som vet vad sann service innebär? Brinner du för att hjälpa andra och vill bidra med din kompetens och kunskap för att stärka bolagets kundnöjdhet? Vi söker dig som har en positiv och nyfiken attityd och som vill ta dig an rollen på ett välkänt lotteriföretag! Passar beskrivningen in på dig? Sök då tjänsten redan idag!

Beskrivning

Vart ska du jobba? Den här tjänsten är placerad hos vår kund, ett företag som kännetecknas av professionalitet, engagemang och nytänkande. Balansen mellan arbetsliv och privatliv värderas högt, vilket innebär att företaget är förstående för dig som vill få ihop ditt livspussel. Företagets lokaler är belägna mitt i centrala Stockholm.

Vad innebär rollen? Du och dina kollegor arbetar dagligen under kontorstider med att ta emot inkommande samtal från kunder. Du är behjälplig på ett serviceorienterat sätt med frågor som både rör högt som lågt. Många av kundsamtalen kräver att du är en empatisk och tålmodig person som tycker om att lyssna på andra. Tillsammans arbetar ni efter mål där ni förväntas att ta ett visst antal samtal per timme beroende på om det är hög- eller lågtryck. Du kommer att få både kontinuerliga utmaningar och utbildningar så att du genom det ska få de rätta förutsättningarna för att lyckas i rollen, något som syftar till att stärka er i kundtjänstteamet. Hos vår kund finns det för dig, goda utvecklingsmöjligheter både i rollen som på företaget.

Vem söker vi? Du som söker har troligtvis erfarenheter från hotell, reception eller butik och det är ett plus om du har använt telefonen som arbetsverktyg. Du är serviceorienterad och vet vad det innebär med kundnöjdhet. Vidare tror vi att du har ett pedagogiskt uttrycksätt som når människor i olika åldrar. Här kommer din insats att synas och göra skillnad och det är alltid välkommet att komma med idéer som kan hjälpa det dagliga arbetet framåt.

Är du den serviceinriktade kundtjänstmedarbetaren vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av kundservice med god förståelse för kundnöjdhet
  • God dator och systemvana
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
  • Tidigare erfarenhet inom kundtjänst
Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare. Tillträde omgående. Arbetet är förlagt under kontorstid.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 6 nov (47 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30302 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se
Hemsida:www.perido.se