Jr Orderadministratör till internationellt medicinteknologiskt bolag

Jr Orderadministratör till internationellt medicinteknologiskt bolag

Vill du arbeta med att dagligen erbjuda service i världsklass? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, reception eller administration? Är du på jakt efter en roll med varierade arbetsuppgifter som bidrar till att verksamheten fungerar så smidigt som möjligt? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Beskrivning

Perido söker en positiv Jr orderadministratör till en av våra kunder, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med nedsatt rörelseförmåga. Tjänsten är placerad vid
Liljeholmen, strax söder om centrala Stockholm, i ljusa moderna lokaler.

I rollen som Jr orderadministratör är din huvudsakliga uppgift att via främst telefon och mail hantera all inkommande kundkommunikation gällande beställningar. Kunderna är främst stora sjukhus och landsting och du arbetar därför med företagskunder där ditt relationsskapande kommer väl till användning. I arbetsuppgifterna ingår att registrera ordrar, hantera reklamationer samt koordinera logistikflödet för service och reparationer mellan leverantör och kund. Din analytiska förmåga blir viktig vid uppföljning av avvikelser samt mätning och rapportering av KPI:er. Utöver detta förbättrar du befintliga arbetssätt och är delaktig i interna projekt gällande leveransprocesserna mot kund.

För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är högt och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Ditt glada humör smittar av sig till kunder och kollegor och det engelska språket känner du dig bekväm i.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av arbete inom kundservice, reception eller administration
  • Goda kunskaper i MS Office
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
  • Erfarenhet av arbete mot lager och med transporter
  • Erfarenhet av ärendehanterings- och affärssystem

Omfattning och tillträde

Heltid, vikariat i 12 månader med chans till förlängning. Tillträde i december.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 11 nov (47 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 30395
i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se

Hemsida: www.perido.se