Business Customer Support till framgångsrik telekomjätte

Business Customer Support till framgångsrik telekomjätte

Är du en ambitiös och driven kundservicemedarbetare som vill skippa merförsäljningen och lägga energin på kundsupport av högsta klass? I denna roll får du fokusera på att skapa goda kundrelationer och hitta lösningar baserade på stor detaljkunskap och kreativitet! Läs vidare om tjänsten verkar vara som gjord för just dig!

Beskrivning

Internationellt företag: Ja! Här får du chansen att ta dig an rollen som Business Customer Support på ett framgångsrikt, internationellt telekomföretag med stora visioner. På kontoret i Kista väntar ett trevligt gäng på en ny kollega!

Service: I den här rollen hanterar du helhetsansvaret för dina kunders upplevelse av företaget. För att få de bästa förutsättningarna att lyckas med detta påbörjar du din anställning med en treveckorsutbildning där du lär dig allt om abonnemangsfrågor, felsökning och liknande frågor. För att fortsätta kunna göra ett enastående jobb ingår du i ett härligt team där ni tillsammans ansvarar för storkunder. På den här arbetsplatsen är lagprestationen lika viktigt som din egen och du känner stort ansvar för att göra ditt bästa varje dag!

Kundkontakt: Via telefon eller mail bistår du med förstklassigt stöd och kreativa lösningar till kundens telefon- och IT-ansvarig som kontaktar dig med frågor som uppkommer. Vi söker därför dig som är van vid kundkontakt och har hög social kompetens. Du är driven och initiativtagande och letar alltid efter winwin-lösningen till varje problem.

Högt tempo: Här blir du del av en arbetsplats med högt tempo och i en utmanande miljö, något som passar perfekt för din energiska och nytänkande personlighet! Är du redo för nya utmaningar? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasie- eller högskoleutbildning
  • Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt, gärna inom kundtjänst
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
  • Bakgrund inom telekom
Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare med tillträde i november.

Ansökan

Ansökan görs
via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 6 nov (43 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30384 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se
Hemsida:www.perido.se