Administrativ kundservicemedarbetare till telekomjätte

Administrativ kundservicemedarbetare till telekomjätte

Är du en van kundservicemedarbetare som tröttnat på sälj och vill lägga fokus på att ge dina kunder ett helhetsstöd av högsta kvalitet? Älskar du att lösa problem med stort engagemang och kreativitet? Då är detta tjänsten för dig!

Beskrivning

Perido söker en kundtjänstmedarbetare till ett framgångsrikt internationellt telekomföretag med stora visioner. Problemlösning är deras expertis och de letar alltid efter nya sätt att ta sig an utmaningar. Kontoret är beläget i Kista.

Till rollen som kundservicemedarbetare får du tre veckors utbildning för att på bästa sätt kunna sköta dina uppgifter. Därefter ingår du i ett av tre team med fasta företagskunder som du erbjuder helhetssupport med alltifrån abonnemangsfrågor till felsökning. Arbetet är komplext och sker i många olika stödsystem, varför du gynnas av att ha en helhetssyn, detaljkunskap och ansvarskänsla. Kommunikationen med företagens telefoni- och IT-ansvariga kommer att ske både via telefon och mail och du sköter alltid den kontakten med stor servicekänsla och takt.

Vi söker dig som har erfarenhet av ett kundserviceyrke, gärna inom telekom och ser att kanske till och med att din framtid ligger inom branschen. Du är driven och vågar ta egna initiativ, särskilt när det kommer till att finna nya, spännande lösningar skräddarsydda efter din kund. Miljön är föränderlig med ett högt tempo, vilket passar dig och din lust för utmaningar perfekt. Du är lika mån om ditt teams framgång som om din egen och tar stort ansvar för ditt arbete. Vidare har du en hög social kompetens och gillar att ha många kontaktytor.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil
  • Gymnasie- eller högskoleutbildning
  • Erfarenhet av serviceyrke med kundkontakt, gärna inom kundtjänst
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
  • Bakgrund inom telekom
Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare med tillträde i november.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 6 nov (47 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30384 i ämnesraden.

Kontakt

Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se