Administratör till entreprenöriellt företag

Administratör till entreprenöriellt företag

Har du examen inom exempelvis Personal- eller Ekonomiutbildning och söker ett jobb som administratör? Här får du en chans att ta dig an en roll där du har chansen att utvecklas på ett framgångsrikt företag med placering i centrala Stockholm. Vi letar efter dig som är driven och ambitiös och vill jobba i en miljö som andas entreprenörskap!

Beskrivning

Vi på Perido hjälper just nu en av våra spännande kunder att hitta förstärkning i form av pålitliga administratörer. Företaget, som utvecklar smarta och smidiga betallösningar, är framgångsrika i hela Europa. Just den här tjänsten är placerad på företagets kontor mitt i centrala Stockholm.

Företaget är i ett stort behov av skickliga administratörer. Du kommer primärt gå in och stötta befintliga team med olika administrativa uppgifter, detta innebär arbete med allt från LinkedIn, datainsamling och att utveckla kundservicefunktionen. För rätt person kommer det även finnas möjligheter till att förlänga uppdraget och då få möjlighet att jobba med fler arbetsmoment. Här finns det en utmärkt chans att bredda dina kunskaper inom flera olika områden!

Vi letar efter dig som trivs med att ta dig an varierande arbetsuppgifter, högt som lågt och som har en positiv inställning. Att tempot är högt motiverar dig och påverkar inte din noggrannhet. Den här rollen är perfekt som är nyfiken på nya utmaningar och letar efter en roll där du får chansen att utvecklas. Här får du möjligheten att jobba med många kontaktytor, både internt och externt, vilket innebär att din kommunikativa och sociala sida att få mycket utrymme. Är din ambition att leverera bra resultat i allt du tar dig an, både stort som smått, är du garanterat den som vi letar efter!

Kravprofil
  • Akademisk utbildning
  • Administrativ erfarenhet
  • Goda datorkunskaper
  • LinkedIn-konto
  • Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde

Heltid. Omgående, uppdrag under sommaren med chans till förlängning.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.perido.se
Sista ansökningsdag 8 juli (16 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 10495HR i ämnesraden.

Kontakt

Frågor:fraga@perido.se

Hemsida:www.perido.se