Administratör och Assistent till VD och ledningsgrupp

Administratör och Assistent till VD och ledningsgrupp

Arbetsuppgifter

Som administratör och assistent till bolagets VD och ledningsgrupp får du axla en bred och varierande roll där det ställs höga krav på flexibilitet, servicekänsla och en professionell attityd. Dina arbetsytor är både på kontoret och eventuella tillkommande resor.

Du kommer arbeta nära bolagets VD och ledningsgrupp i en administrativ och assisterande roll för att underlätta och effektivisera vardagen. Du kommer även stötta övriga teamet med administration och ha ett övergripande ansvar för kontoret.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:
  • Office Manager för kontoret på Södermalm, Stockholm
  • Hantering och bokning av inkommande order
  • Utskick av varuprover och marknadsmaterial
  • Ta fram och uppdatera powerpointpresentationer inför möten och konferenser
  • Bistå med att fylla i mallar och rapporter (Excel, Word, Powerpoint)
  • Ansvara för inköp av kontorsmaterial och posthantering
  • Boka resor, koordinera och planera möten och event
  • Hantera inkommande telefonsamtal, mail och diverse övriga administrativa uppgifter
  • Se till att vardagen flyter på smidigt och att kontorets rutiner följs och efterlevs

Tjänsten passar dig som är en driven individ som söker en spännande arbetsmiljö hos snabbväxande startupbolag med ett ungt och starkt team i ryggen. Atmosfären präglas av tillväxt, innovation och framåtanda med högt i tak.

Hos oss kommer du att vara involverad inom flera affärsområden och få goda möjligheter att utvecklas och ta ett större ansvar allteftersom.

Vi söker dig som
  • Talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat
  • Behärskar samtliga Office-program på god nivå
  • Är van vid en professionell miljö som ställer höga krav på service och noggrannhet
  • God kommunikativ förmåga
  • Social och utåtriktad

Det är meriterande om du
  • Eftergymnasial utbildning
  • Har B-körkort
  • Har internationell arbetslivserfarenhet

Som person är du en professionell lagspelare med skinn på näsan men samtidigt starkt entusiastisk och energisk som tar tag i uppgifter med en doer-attityd. För att lyckas i den här rollen trivs du i en föränderlig miljö där mycket händer. Du är både strukturerad, noggrann och självgående med ett flexibelt mindset där du förekommer eventuella problem och tar egna initiativ om något måste ordnas.

Vi lägger störst vikt vid de personliga egenskaperna!

Övrig information
  • Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
  • Omfattning: Heltid
  • Lön: Fast enligt överenskommelse
  • Placering: Nytorgsgatan på Södermalm, Centrala Stockholm.

Ansökan

Tjänsten söker du genom att maila ditt CV och Personligt
Brev till oss. Rekrytering sker löpande:

ansokan@pandyprotein.se
Mer info
Kontaktperson Simon Petrén
Email Mejla Simon Petrén
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Assistent, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.pandyprotein.com
Sista ansökningsdag 15 nov 2019 (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Om Oss
Pandy Protein AB grundades 2015 med en vision om att utveckla produkter som smakar gott och passar en hälsosam livsstil. Varumärket har idag en portfölj 13 produkter, alla med fokus på hälsosammare godis, bars, dryck och snacks. Verksamheten har idag försäljning i över 15 länder med en tydlig strategi mot global försäljning och stark etablering på den svenska marknaden.