Nu söker vi för Bonavas räkning en ny receptionist med kontorsservicekompetens

Nu söker vi för Bonavas räkning en ny receptionist med kontorsservicekompetens

Om kunden
Bonava är en ledande bostadsutvecklare i norra Europa som har skapat hem och grannskap sedan 1930-talet. De utvecklar och säljer bostäder i 23 regioner och 8 länder, Sverige, Tyskland, Finland, Danmark, Norge, S:t Petersburg, Estland och Lettland. För dem symboliserar ordet "Bo" hemmet och "Nav" den levande platsen runt omkring. Bonava bygger inte bara huset utan de skapar hem och områden där människor lever sina liv.

De är ett stort familjärt företag som är beläget i ljusa och fräscha lokaler vid Thorildsplan. Där kommer du arbeta nära tillsammans med din kollega inom avdelningen Office Services. Ingen dag är den andra lik och du kommer att ha en 50/50 tjänst där du arbetar både som receptionist och kontorsservice. I din roll behöver du ha ett öga för detaljer, vara stresstålig och inte rädd för att ta fram dina kreativa sidor. Exempel på uppgifter förutom dem i receptionen; spackla och måla en vägg, skruva ihop möbler, sätta upp krokar mm.

En hög serviceanda och en vana att arbeta med flera olika saker samtidig är A och O.

Om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
  • Vara företagets ansikte utåt och ta emot besökare
  • Besvara inkommande mejl och telefonsamtal
  • Bokning av Konferensrum, luncher, taxiresor mm
  • Post- och budhantering
  • Vara behjälplig till medarbetare på kontoret
  • Administrativa arbetsuppgifter
  • Enklare Vaktmästeriuppgifter
  • Hålla allmän ordning och reda på kontoret
Erfarenhet
För att söka denna tjänst ser vi gärna att du har:
  • Slutförd gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av liknande tjänst
  • Hög serviceanda och stresstålighet
  • Kunskaper i Officepaketet
  • B-körkort är ett krav
  • Goda kunskaper i engelska
  • Teknisk kunnig
  • En vilja att lära dig nya saker
Lön och anställningsvillkor
Tjänsten är en heltidsanställning, med provanställning 6 månader.
Arbetet är förlagt under vardagar 07.30-16.30, respektive 08.00-17.00. Du roterar mellan arbetspassen med din kollega.

Du kommer att arbeta för Estate via Palm & Partners hos Bonava.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av P&P Professional AB
Sista ansökningsdag 31 maj 2020 (2 dagar kvar)