Fartfylld ambulerande Receptionist sökes till centrala Stockholm

Fartfylld ambulerande Receptionist sökes till centrala Stockholm

Brinner du för att leverera högklassig service och trivs i flexibla miljöer? Är du även socialt utåtriktad och tycker om att vara ansiktet utåt mot kunderna? Då har vi arbetet för dig! Tjänsten är på heltid, där arbetet är förlagt på vardagar under kontorstider. Arbetet sker i varierande miljöer som karakteriseras av fräscha kontorsbyggnader vid spännande företag i centrala Stockholm! Ansök redan idag!

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Som receptionist är du företagets ansikte utåt och är därför den första kunden möter då du tar emot besökare och svarar på mail samt i telefon. Tjänsten innebär varierande arbetsmiljöer då du kan komma att rotera mellan flera centralt belägna kontor vid behov.

Arbetsuppgifterna är varierande men innebär bland annat:
  • Ta emot besökande och bud
  • Svara på mail och telefonsamtal
  • Boka konferensrum och se till att det är iordningställt
  • Lämna ut passerkort till gäster
  • Postsortering och postutdelning
  • Beställning av kontorsmaterial
Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning om 3 år.

Erfarenhet
Vi söker dig med erfarenhet av liknande tjänst inom serviceyrket som har god förståelse för det professionella bemötandet av kunder och andra besökare.

Krav för tjänsten är:
  • Tidigare erfarenhet av servicebranschen
  • Kunskaper i Officepaketet
  • Svenska och Engelska i tal och skrif
  • Telefonistvana
Meriterande är:
  • Flera språk
  • Erfarenhet av inpasseringssystem
Personliga kvalifikationer
Som person är det viktigt att du strävar efter att ge hög service och förstår vikten av det första intrycket kunden får. Vi tror att du har en stor social kompetens och arbetar strukturerat i genomförandet av dina arbetsuppgifter.

Lön och anställningsvillkor
Provanställning, 6 månader, innan tjänsten övergår till en tillsvidareanställning.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista publiceringsdatum, skicka in din ansökan idag!

Startdatum
Omgående.

Uppdragslängd
Löpande.
Mer info
Kontaktperson Paulina Hedin
Telefon 0733846157
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 25 jan (4 dagar kvar)