Extrajobba som receptionist i centrala Stockholm

Extrajobba som receptionist i centrala Stockholm

Om kunden
Vi söker dig som är student eller har en annan sysselsättning som vill arbeta extra som receptionist! Vill du arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Beskriver du dig som social, driven och positiv? Då är detta uppdraget för dig!
Palm & Partners söker receptionister vid behov som kommer att rotera mellan kunder i centrala Stockholm. Vi letar efter dig som är driven, samarbetsvänlig och lojal. Ansök redan idag!

Om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Våra kunder rör sig inom spännande branscher vilket gör din dag både spännande och omväxlande. Att vara receptionist vid behov innebär att du kan komma att rotera mellan flera kunder, vilket medför att den ena dagen inte alltid är den andra lik. Till större del arbetar du som receptionist men möjlighet ges även att ta rollen som vaktmästare, där posthantering inom kundföretaget är en förekommande arbetsuppgift. Givetvis får du alltid en god grund hos respektive kund genom introduktion och upplärning så att du är säker på vad som förväntas av dig. Vi tror att du trivs i omväxlande miljöer och är flexibel, precis som dina framtida kollegor.

Arbetet sker i varierande miljöer som karaktäriseras av fräscha kontorsbyggnader vid spännande kunder i centrala Stockholm. Tjänsten erbjuder varierande arbetsplatser, arbetsmiljö och möjlighet för dig att bredda ditt kontaktnät - perfekt för dig som är i början av din karriär. Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att;
  • Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail.
  • Vara behjälplig vid enklare administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.
Vi behöver dig som extra resurs när ordinarie personal behöver förstärkning, sjukdom eller semester. Arbetstimmarna är förlagda på vardagar under kontorstid och kan variera mellan heldagar och halvdagar. Genom att börja arbeta extra kommer du att vara upplärd och kunna arbeta vid jul- och sommarperioder under flertalet dagar när ordinarie personal är lediga. Det är viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel. Kan du starta redan nu, ange detta i din ansökan!

Erfarenhet
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller om du har servicevana (från handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.

Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen som receptionist ser vi att du är social, driven och nyfiken. Vidare är du flexibel, tillsammans med en glad och positiv inställning. Trivs du dessutom i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kollegor, kommer du att bli en uppskattad receptionist.

Lön och anställningsvillkor
Timlön. Vid behov.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum, skicka in din ansökan redan idag.
Ange vad din andra huvudsakliga sysselsättning är.
Välkommen med din ansökan!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Löpande
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av P&P Professional AB
Sista ansökningsdag 25 dec 2020 (19 dagar kvar)