Extrajobba i reception, centrala Stockholm

Extrajobba i reception, centrala Stockholm

Vi söker dig som vill arbeta extra som receptionist eller vaktmästare hos våra kunder i centrala Stockholm. Arbetstimmarna är förlaga på dagtid under vardagar. Vi söker dig som brinner för att leverera högklassig serivce och trivs med struktur och att ta mycket eget ansvar. Passar det här in på dig? Välkommen med din ansökan!

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Du blir ansiktet utåt i kundens reception. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot besökare och bud, svara i telefon och koppla interna och externa samtal. Andra sysslor kan vara att utföra enklare administrativa sysslor, som att hantera en del fakturor, även ta emot företages post, boka konferensrum, beställa kontorsmaterial samt förbereda och ansvara för eventuella event hos kunden.

Vi behöver dig som extra resurs såsom när ordinarie personal behöver förstärkning, blir sjuka eller är lediga. Därmed är det viktigt att du är flexibel och har möjlighet att hoppa in vid kort varsel. Kan du starta redan nu, ange detta i din ansökan!

Erfarenhet
Meriterande är tidigare erfarenhet av liknande arbete eller utbildning som är relaterad till tjänsten.

Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. Du är positiv, strukturerad, självgående och kommunicerar obehindrat i tal, och skrift, på både svenska och engelska.

Lön och anställningsvillkor
Timlön. Vid behov.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ange vad din andra huvudsakliga sysselsättning är i ditt personliga brev.
Välkommen med din ansökan!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Löpande
Mer info
Kontaktperson Paulina Hedin
Telefon 0733846157
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 21 dec (7 dagar kvar)