Arbeta i reception/vaktmästeri på 75% hos spännande kund i centrala Stockholm

Arbeta i reception/vaktmästeri på 75% hos spännande kund i centrala Stockholm

Vi söker dig som vill arbeta deltid på 75% i en kombinerad roll i reception och vaktmästeri. Vi ser att du som söker tycker att det är viktigt med hög servicegrad och vill vara ansiktet utåt hos kund. Vi söker nu för kunds räkning en driven medarbetare med start omgående! Vill du arbeta i en varierande roll med arbetstiderna 08.00-15.00 under vardagar i centrala Stockholm? Ansök redan idag!

Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta deltid som receptionist/vaktmästare hos vår kund, ett omväxlande och spännande arbete. Du blir ansiktet utåt i kundens reception, och dina arbetsuppgifter består delvis av att ta emot besökare och bud, svara i telefon och koppla interna och externa samtal. Sysslor inom vaktmästerirollen innefattar att utföra enklare administrativa sysslor, som hantera en del fakturor, ta emot företages post, boka konferensrum och beställa kontorsmaterial.

Utbildning
Slutförd gymnasial utbildning. Utbildning som anses relevant för tjänsten är meriterande.

Erfarenhet
Meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete eller arbete som inkluderat kundbemötande och service. Även meriterande vid tidigare erfarenhet av inpasseringssystem, nyckelhantering och vana av att använda datoriserade telefonväxlar.

Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. För att lyckas i tjänsten bör du tycka om att arbeta strukturerat och självgående. Eftersom kommunikation är ett av dina viktigaste redskap är det viktigt att du är obehindrad i tal, och skrift, på både svenska och engelska.

Lön och anställningsvillkor
Enligt avtal.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Löpande
Mer info
Kontaktperson Paulina Hedin
Telefon 0733846157
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 25 jan (9 dagar kvar)