Arbeta heltid som receptionist i Nacka Strand, Stockholm

Arbeta heltid som receptionist i Nacka Strand, Stockholm

Ingress om kunden
Vi söker nu en receptionist till vår kund i Nacka Strand! Detta är ett tidsbegränsat uppdrag som sträcker sig 3 månader från decembers start till februaris slut. Är du en serviceinriktad person som nu söker nästa steg? Är du utåtriktad, nogrann och älskar service? Då kan detta vara arbetet för dig!
Palm & Partners söker en receptionist som kommer att vara placerad hos en kund i Nacka Strand. Vi letar efter dig som är samarbetsvänlig, lojal och service-minded. Ansök redan idag!

Ingress om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att ge företagets medarbetare och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail. Ytterligare genom att vara behjälplig vid viss administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad. Du kan även komma att ansvara och planera företagets eventuella event och förbereda konferensrum. Arbetsplatsen kännetecknas av ljusa och fräscha lokaler där du kommer vara i kontakt mer flertalet medarbetare och kunder, och därmed bredda ditt kontaktnät. Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en kollega och tillsammans vara ansiktet utåt för kunden.

Detta är ett tidsbegränsat uppdrag som sträcker sig 3 månader från decembers start till februaris slut. Därefter finns god möjlighet att bli förflyttad till ett annat uppdrag.

Tjänsten är en heltidsantällning, där arbetet är förlagt under vardagar mellan 08.00-16.00.

Utbildning
Slutförd gymnasial utbildlning.

Erfarenhet
Vi ser att du som sökande har erfarenhet från en liknande tjänst inom serviceyrket och att du har kunskaper i program som Microsoft Word och excel. Flytande i svenska, tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska är ett krav.

Personliga kvalifikationer
För att passa i denna roll bör du vara engagerad, nyfiken och social. Du är prestigelös och älskar att ge god service!

Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum. Välkommen med din ansökan!

Startdatum
Uppdraget påbörjas vid decembers start. Introduktion kan komma att bli aktuellt innan dess.

Uppdragslängd
Löpande.
Mer info
Kontaktperson Paulina Hedin
Telefon 0733846157
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av P&P Professional AB
Sista ansökningsdag 22 nov 2019 (4 dagar kvar)