Ambulerande receptionist sökes till centrala Stockholm

Ambulerande receptionist sökes till centrala Stockholm

Ingress om kunden
Är du i starten av din karriär och vill arbeta med service där du får möjlighet att utvecklas och skapa nya kontakter? Har du en avklarad gymnasieutbildning och flytande kunskaper i svenska? Beskriver du dig som social, driven och positiv? Då är detta uppdraget för dig!
Palm & Partners söker nu en ambulerande receptionist som kommer att rotera mellan kunder i centrala Stockholm. Vi letar efter dig som är samarbetsvänlig, lojal och ser långsiktigt på rollen. Ansök redan idag!

Ingress om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Våra kunder rör sig inom spännande branscher vilket gör din dag både spännande och omväxlande. Att vara ambulerande receptionist innebär att du roterar mellan flera kunder, vilket medför att den ena dagen inte alltid är den andra lik. Du kan till exempel arbeta en, eller flera, dagar hos en kund och sedan förflyttas till en annan. Till större del arbetar du som receptionist men det förekommer även dagar där du agerar vaktmästare där posthantering inom företaget är en förekommande arbetsuppgift. Givetvis får du alltid en god grund hos respektive kund genom introduktion och upplärning så att du är säker på vad som förväntas av dig. Vi tror att du trivs i omväxlande miljöer och är flexibel, precis som dina framtida kollegor.

I rollen som ambulerande receptionist kommer du att bli upplärd hos ungefär tio kunder och därefter rotera mellan dessa. Tjänsten erbjuder varierande arbetsplatser, arbetsmiljö och möjlighet för dig att bredda ditt kontaktnät - perfekt för dig som är i början av din karriär. Som receptionist kommer arbetsuppgifterna att bestå av att;
  • Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mail.
  • Vara behjälplig vid enklare administration, posthantering och på bästa sätt hantera olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad.
Tjänsten är på heltid, där arbetet är förlagt på vardagar under kontorstider. Arbetet sker i varierande miljöer som karakteriseras av fräscha kontorsbyggnader vid spännande kunder i centrala Stockholm.

Utbildning
Avklarad gymnasieutbildning och goda kunskaper i svenska och engelska; i både tal och skrift.

Erfarenhet
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av en liknande tjänst eller om du har servicevana (från handel eller restaurang) och goda kunskaper i Officepaketet.

Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen som receptionist ser vi att du är social, driven och nyfiken. Vidare är du flexibel, tillsammans med en glad och positiv inställning. Trivs du dessutom i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kollegor, kommer du att bli en uppskattad receptionist.

Lön och anställningsvillkor
Provanställning, 6 månader, innan tjänsten övergår till en tillsvidareanställning.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista publiceringsdatum, skicka in din ansökan idag!

Startdatum
Omgående.

Uppdragslängd
Löpande.
Mer info
Kontaktperson Paulina Hedin
Telefon 0733846157
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av P&P Professional AB
Sista ansökningsdag 30 aug 2019 (11 dagar kvar)