Spännande roll som Costumer Service Coordinator hos kund i norrort

Spännande roll som Costumer Service Coordinator hos kund i norrort

Ingress

Söker du en roll där du får möjlighet att använda dina kunskaper av inköp och logistik? Är du dessutom en stjärna på kommunikation? Då är detta tjänsten för dig! Nu rekryterar vi en Customer Service Coordinator åt vår kund inom processindustrin.

Dina arbetsuppgifter

Tjänsten är en roll med många kontaktytor där du arbetar med orderhantering, ordermottagning och fakturering dagligen i team om cirka tio personer. Du är länken mellan organisationens planering och kunder, främst i Norden och Ryssland. Samtliga order inkommer via mail och registreras därefter i affärssystemet Microsoft AX. Utöver kundkontakt har du ständig kontakt med produktionsplanering, leveransplanering och ekonomi.

Din profil

Då tjänsten innefattar många kontaktytor med kollegor och internationella kunder ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta internationellt. Som Customer Service Coordinator kommer du ha nära kontakt med kund, främst i Ryssland men även övriga länder inom Europa.

Krav
  • att du förstår och talar det ryska språket, samt de Svenska och engelska språket
  • arbetat med kundsupport/servicedesk
MERITER
  • arbetat med service, likt kundsupport eller help desk,
  • gedigen datavana.
  • tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom processindustrin
  • utbildning inom inköp eller Supply Chain.
För att trivas i rollen som Customer Service Coordinator är du kommunikativ såväl muntligt som skriftligt i ryska, engelska och svenska. Du är en lagspelare som trivs med samarbete. Varje dag är unik vilket betyder att du är anpassningsbar och hanterar situationer på ett lösningsorienterat sätt. Du är framåt, drivande och processorienterad.

Erbjudande

Tjänsten är på heltid och anställningen är hos kund med placeringsort i norrort, med bra kommunikativa färdmedel. Start är omgåendeoch tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök därför redan idag via vår hemsida, www.otiga.se. I denna process samarbetar kunden med Otiga Sverige. Detta är en direktrekrytering som innehar en tillsvidare anställning, med 6 månaders provanställning. För mer information är du varmt välkommen att kontakta othilia.roos@otiga.se, 073 351 27 87
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Organisation & ledning, Transport & Logistik, Inköp
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 24 dec 2019 (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Det är vi som är Otiga Stockholm. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän.
Vi arbetar i Stockholm med omnejd med en stark närhet till våra kunder och konsulter. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi på friskvård för våra konsulter där målet är att ha branschens friskaste personal. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad. För mer info, besök Otiga.se.

Mer info
  • Tillsättning: Omgående
  • Anställningsomfattning: Heltid
  • Lönesättning: Individuell lönesättning tillämpas
  • Tjänstgöringsområde: Norrort
Har du frågor om tjänsten? Kontakta Othilia på: othilia.roos@otiga.se
073-351 27 87