Helpdeskmedarbetare på 60% till kund i Solna

Helpdeskmedarbetare på 60% till kund i Solna

Ingress

Vi söker nu en serviceinriktad support/helpdesk till ett härligt team inom en utav Sveriges största Facility Management bolag. I rollen som support/helpdeskmedarbetare kommer du agera som ett viktigt ansikte ut mot besökare samtidigt som du får träffa och hjälpa kollegor såväl som kunder varje dag, där ingen dag är den andra lik. Om du vill arbeta inom service och med ett arbetsteam fullt av driv ska du söka denna tjänst! Tjänsten är på 60% under en längre period, och arbetet sker i fräscha lokaler i Stockholm. Om följande stämmer in på dig ser vi fram emot din ansökan!

Dina arbetsuppgifter

I rollen består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av att svara på som kommer internt från kunden. Arbetsverktygen är främst att arbeta i telefon och mail. I det dagliga arbetet kommer du ägna dig åt enklare administrativa uppgifter såsom bokning och beställning. Ditt ansvarar att serva och lösa problem på daglig basis. Du arbetar kontorstider heldagar tisdag till torsdagar. Du arbetar i det interna systemet, där du rapporterar och följer upp interna felrapporteringar.

Din profil

Som person är du glad, samarbetsvillig och du tycker om att arbeta i en kreativ miljö. Du har en hög känsla för service och trivs bra i mötet med nya människor. Vi ser att du är bekväm i att ta egna initiativ och att du har en positiv inställning till det du gör. Du ser lösningar före problem! Tidigare erfarenhet av service är meriterande samt att ha arbetat inom support eller Helpdesk, men det viktigaste är att du vill vara med och skapa en positiv upplevelse för besökare och kollegor. Du talar och skriver svenska obehindrat och är bekant med Office-paketet. Utöver detta är du serviceminded, självgående, tar egna initiativ, prestigelös och har ett sinne för ordning och reda. Du ska även ha förmåga att periodvis arbeta i ett högt tempo med fortsatt hög servicenivå och bibehållen kvalitet.

Erbjudande

Arbetet som konsult på Otiga ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Tillsättning av tjänsten sker omgående, därmed sker intervjuer löpande så tveka inte på att skicka in ditt CV redan idag! Vi ser fram emot att läsa din ansökan.
Mer info
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 31 jan 2020 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Det är vi som är Otiga Stockholm. Vi arbetar med bemanning och vi vet hur viktigt det är med en stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla olika led. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal, lager och logistik till tjänstemän. Vi arbetar i Stockholm med omnejd med en stark närhet till våra kunder och konsulter. Hos Otiga är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på Otiga.se.