Kundtjänstmedarbetare för deltidsarbete till Electrolux

Kundtjänstmedarbetare för deltidsarbete till Electrolux

Nu söker vi någon som vill jobba med oss under eftermiddagarna samt hoppa in extra vid behov. Ditt uppdrag är att hjälpa och inspirera konsumenter som valt att köpa Electrolux-produkter till sina hem.

Önskad uppdragsstart slutet av juli månad.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i vårt eftermarknadsteam som säkerställer att våra befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.
  • Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
  • Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem, uppgifter kan också komma från andra källor.
  • Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
  • Du ansvarar för att skapa nya affärer genom aktiv försäljning till de kunder du har kontakt med.
  • Du har nära kontakt med ansvariga för e-handel, logistik och försäljning.
  • Du, precis som dina kollegor, ansvara för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.
Start: 25/7
Ort: Stockholm
Omfattning: Deltid, eftermiddagar
Anställning: Uppdraget är en tidsbegränsad anställning med start 25/7 till 24/1

Din profil

Du som passar i denna grupp har med all säkerhet något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.

Skallkrav:
Svenska i tal och skrift
Arbetslivserfarenhet inom servicebranschen, exempelvis genom sommararbete

Meriterande:
Arbetslivserfarenhet inom kundservice, extra meriterande om det är inom tekniskrådgivning eller av hushållsprodukter.

När det kommer till personliga egenskaper så är du serviceinriktad, har stor entusiasm, har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet.

Om kunden

Electrolux är världens största tillverkare av vitvaror. Electrolux tillverkar bland annat tvättmaskiner, diskmaskiner, kylskåp, spisar och dammsugare.
Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett nytt team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få en gedigen introduktionsutbildning under dina första veckor.

Uppdraget passar dig som är flexibel med dina arbetstider och kan tacka ja till arbetspass med kort varsel. Arbetstiderna förläggs på kvällar och helger. Under sommaren ges möjlighet till heltid under dagtid.

Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 40 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se
Mer info
Kontaktperson Jannie Hagenius
Telefon 0707 65 20 95
Område Stockholms stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av OnePartner Group
Sista ansökningsdag 29 juni (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktions- och logistiklösningar, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Tillsammans med våra ca 2500 medarbetare är vi verksamma på 39 orter i Sverige. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.

Läs med på www.onepartnergroup.se