Junior Orderkoordinator inom Avtal & Tjänster i Kungens Kurva

Junior Orderkoordinator inom Avtal & Tjänster i Kungens Kurva

Vi söker en administratör till vår kund i Kungens Kurva med start i mitten på november. Är du kommunikativ, har en god servicekänsla samt akademisk bakgrund? Då är det dig vi söker! Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter

Tjänster- och avtal koordinatorns huvudsakliga ansvar är att stödja ÅF (återförsäljning) -nätverket genom att svara på, hantera och informera om tjänster- och avtalsrelaterade frågor. Vidare har du en viktig uppgift i att utveckla vårt produkterbjudande genom att återkoppla erfarenheter vid vidareutveckling av tjänster och avtal samt utbilda nätverket i produktutbudet. Nöjda kunder, leverans i tid och säkerhet på arbetet uppnås genom att följa definierade processer, standarder och riktlinjer. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
  • Beräkning av reparationspris, offerter samt förlängning.
  • Registrering av nya samt förlängning av tidigare avtal.
  • Omräkning av körsträckning.
  • Ändringar och avslut.
  • Slutavräkning och fakturautskick.
  • Utskick av saldorapporter.
  • Registrering samt förlängning av abonnemang av order i Portalen.
  • Ta emot och sätta i nya/utbytes kort i korthotell.
  • Ansvarig för att uppdatera kommunikationskanaler.
  • Medverka i utbildning/information till ÅF/kund.
  • Processansvar.
  • Driva ständiga förbättringar och förbättringsforum för att verka för en effektivare process inom området avtal eller tjänster.
  • Delta i projekt internt eller externa inom området avtal eller tjänster.
Din profil

Krav:
  • Akademisk examen inom Administration, ekonomi eller motsvarande.
  • 2 års arbetslivserfarenhet
Denna roll är en bred roll som kräver hög servicegrad då den är första linjens support mot ÅF- nätverket rörande operationella frågor kring tjänster och avtal. Ansvarar därtill för kostnadsbedömning av avtalen gentemot ÅF utifrån statistik och erfarenhet.
  • God kunskap i att hantera information, plocka ut relevanta delar och sprida på ett informativt sätt.
  • Goda kunskaper i kommunikation och problemlösning. Systemkunskap, lätt för att lära sig nytt.
  • Servicekänsla och kundfokus, lagarbete, förmåga att planera och organisera
Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 45 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se
Mer info
Kontaktperson Jannie Hagenius
Telefon 0707 65 20 95
Område Stockholms stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av OnePartner Group
Sista ansökningsdag 23 nov (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktions- och logistiklösningar, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Tillsammans med våra ca 2500 medarbetare är vi verksamma på 39 orter i Sverige. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.

Läs med på www.onepartnergroup.se